Food and Beverage Blog

Είναι απαραίτητο το εορταστικό μάρκετινγκ στο μπαρ ή το εστιατόριο;

Κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, οι δρόμοι είναι πιο πολυσύχναστοι από ό,τι συνήθως, με αρκετούς να ψωνίζουν δώρα, ρούχα και διακοσμητικά. Ένα γρήγορο μεσημεριανό διάλειμμα ή ένα χαλαρωτικό ποτό στο τέλος μιας ημέρας στα μαγαζιά, μπορεί να προσελκύσει περαστικούς στο δικό σας κατάστημα αν έχει μια ζεστή Χριστουγεννιάτικη διάθεση . 

christmas-actions-for-restaurants-or-bars
Photo by Valeria Aksakova

Γιατί επιβάλλεται, το εστιατόριο σας να περιλαμβάνει χριστουγεννιάτικο μάρκετινγκ;

Οι άνθρωποι ξοδεύουν χρήματα κατά την περίοδο των Χριστουγέννων, οπότε γιατί να μην τα ξοδέψουν στο εστιατόριo ή στο Bar σας; Μια σειρά εορταστικών προωθητικών ενεργειών είναι ένας τρόπος για να εντάξετε την επιχείρησή σας στο πνεύμα των γιορτών, ενώ ταυτόχρονα να προσελκύσετε πιθανούς νέους πελάτες ή θαμώνες. 

Πότε πρέπει να ξεκινήσετε το χριστουγεννιάτικο μάρκετινγκ;

Για προσφορές περιορισμένου χρόνου, είναι καλύτερο να ξεκινήσετε τη διαφήμιση νωρίτερα. Οι περισσότεροι αρχίζουν να ανακοινώνουν τις εορταστικές τους εκπτώσεις από τον Νοέμβριο, για να διανείμουν τα νέα εγκαίρως. Ξεκινώντας νωρίς το χριστουγεννιάτικο μάρκετινγκ του εστιατορίου σας, επιτρέπει στους επισκέπτες να προγραμματίσουν ανάλογα. Είναι επίσης σημαντικό να προωθήσετε εγκαίρως τη διαθεσιμότητα του εστιατορίου σας για gala βραδιές για την παραμονή των Χριστουγέννων και της πρωτοχρονιάς .

Πώς να έρθουν τα Χριστούγεννα στην επιχείρηση σας;

Με πολλούς τρόπους μπορείτε να καλωσορίσετε στο πνεύμα των γιορτών και να δώσετε μια άλλη μορφή, εσωτερικά και εξωτερικά.

1. ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ

Σκεφτείτε να διακοσμήσετε την τραπεζαρία του εστιατορίου χωρίς να παραλείψετε να συμπεριλάβετε το εξωτερικό κομμάτι για να προσελκύσετε περαστικούς που αναζητούν ένα γρήγορο ποτό ή να τσιμπήσουν και να ζεσταθούν. 

2. ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ

Για να ταιριάξετε με τη χαρούμενη και φωτεινή διακόσμηση του καταστήματός σας, σκεφτείτε να ανακατέψετε λίγη τέτοια μουσική μέσα στη συνήθη playlist σας, για να προσφέρετε στους πελάτες την πλήρη εορταστική εμπειρία. Εάν η σάλα έχει οθόνες, μπορείτε να βάλετε κλασσικές χριστουγεννιάτικες ταινίες για να πέφτει το μάτι του μοναχικού περαστικού.

3. ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΝΟΥ ΦΑΓΗΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΤΟΥ

Αποτυπώστε τη γεύση των γιορτών με είδη περιορισμένου χρόνου που εισάγονται προσωρινά στο μενού του εστιατορίου ή του Bar. Το μενού μπορεί να περιλαμβάνει παραδοσιακά γεύματα ή να ενσωματώνει χαρακτηριστικές γιορτινές επεμβάσεις και προσθήκες στα ήδη γνωστά ποτά ή πιάτα σας. 

4. ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΠΟΧΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Η ενσωμάτωση θεματικών εκπτώσεων όλο τον Δεκέμβριο δεν είναι μόνο για τις αλυσίδες ηλεκτρονικών ειδών. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα των πελατών στην επιχείρησή σας. 

  • Έκπτωση 25% στα επιδόρπια 
  • Holly Jolly Hour - 50% έκπτωση στα ποτά (σε συγκεκριμένες ημέρες ή ώρες)
  • Δωροκάρτες με 1,00€ επιστροφή στην επόμενη επίσκεψη, για κάθε 5,00€ που καταναλώνονται
chrismas-drink-menus
Photo by Kamran Aydinov

5. ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

Μπορείτε κατ' αρχάς να αλλάξετε την εικόνα εξωφύλλου στα κοινωνικά σας δίκτυα και να βάλετε γιορτινές εικόνες. 

Ανεβάστε αναρτήσεις που έχουν χρήσιμες συμβουλές για Χριστουγεννιάτικες συνταγές, ήθη και έθιμα και ότι άλλο αποπνέει γιορτές και έχει πιθανότητες να κοινοποιηθεί από τους ακόλουθους σας.

Φτιάξτε μικρά video του τύπου "behind the scenes" για την παρασκευή πιάτων ή ποτών του εστιατορίου ή του bar σας ή δείξτε το προσωπικό σας με γιορτινά αξεσουάρ (εφόσον το επιθυμούν)

6. ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙΤΕ ΣΕ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

Πολλοί ιστότοποι σάς επιτρέπουν να λαμβάνετε κριτικές ή αξιολογήσεις στις πλατφόρμες τους. Αυτά προσθέτουν στην αναγνωρισιμότητα που χρειάζεται το εστιατόριο σας. Οι ιστότοποι υψηλής αξίας που μπορείτε να καταχωρηθείτε είναι:

7. ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΙ ΠΟΤΟ

Η διατήρηση ενός ιστολογίου στον ιστότοπό σας είναι πάντα καλή ιδέα. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενημερώνετε τους πελάτες σας. 

Γιατί το blog είναι σημαντικό μέρος της συνολικής στρατηγικής μάρκετινγκ ενός εστιατορίου; Υπάρχουν πολλοί λόγοι:

  • Ενισχύει το κύρος σας σε οποιοδήποτε δεδομένο θέμα (αυξάνοντας την προβολή σας στο διαδίκτυο).
  • Σας επιτρέπει να πείτε ό,τι νέο υπάρχει στο εστιατόριό σας (ακόμα περισσότερο εποχιακά)
  • Μεταφέρει κομψά τους λόγους για τους οποίους πρέπει να σας επισκεφτούν στις γιορτές.
  • Δίνει μια επιπλέον πλατφόρμα στους ανθρώπους να αλληλεπιδρούν μαζί σας και να σας ενημερώνουν τι τους αρέσει ή τι δεν τους αρέσει στο κατάστημα σας.
  • Τα άρθρα που κοινοποιούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βοηθούν στο να διατηρείται η επωνυμία σας φρέσκια στο μυαλό του πελάτη.
  • Πολλοί άλλοι λόγοι που θα αναλυθούν σε εξειδικευμένο άρθρο στο άμεσο μέλλον.

8. ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΝΟΥ

Στους περισσότερους αρέσει να «παρακολουθούν» ένα κατάστημα στο διαδίκτυο πριν το επισκεφτούν. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο κινούνται οι πελάτες στις μέρες μας. Βεβαιωθείτε ότι οι διαδικτυακοί σας λογαριασμοί είναι ενημερωμένοι με όλα τα πράγματα που έχουν σημασία. Σαφώς θα πρέπει να ενημερώσετε όλα τα γιορτινά πιάτα και ποτά καθώς και τις εποχιακές σας προσφορές. Το να έχετε μια αναντιστοιχία σε αυτό που πραγματικά σερβίρετε και σε αυτό που λέει το μενού σας στο διαδίκτυο είναι αρνητικό μήνυμα.

Μη φοβάστε λοιπόν να κάνετε κινήσεις που να φέρουν τα Χριστούγεννα στην επιχείρηση σας. Είναι κατανοητό οτι έχουν συμβεί πολλά που δυσχεραίνουν τα οικονομικά των επιχειρήσεων την τελευταία διετία, αλλά κι ο κόσμος ζητά περισσότερο από ποτέ κάθε τι που μπορεί να τον κάνει να νιώσει ηρεμία γαλήνη και ξεγνοιασιά. Το πνεύμα των Χριστουγέννων είναι το απόλυτο φάρμακο γι' αυτό.

Νεότερη Παλαιότερη

Προωθούμενο μήνυμα