Food and Beverage Blog

Προετοιμασία για την επερχόμενη σεζόν 2022

resturant-cafe


Η ζήτηση για προσωπικό στην εστίαση και τον τουρισμό, αυξάνεται σταθερά παντού. Οι εργοδότες αναμένουν ότι ο ρυθμός προσλήψεων θα παραμείνει θετικός το 2022. Οι εργοδότες στον τομέα της φιλοξενίας ανέφεραν οτι αναμένουν αύξηση στις προοπτικές του κλάδου το επόμενο έτος έως +25%, καθώς οι καταναλωτές δείχνουν πρόθεση να ξοδέψουν σε τουρισμό και αναψυχή.

Καθώς οι έντονες ελλείψεις καταρτισμένων υπαλλήλων συνεχίζουν να κλιμακώνονται, η βιομηχανία της αναψυχής και της φιλοξενίας αναζητεί τρόπους για να προσελκύσει υποψηφίους που θα καλύψουν τις απαιτούμενες θέσεις. Ο κλάδος βλέπει μια δραματική αύξηση των αναγκών σε ειδικευμένους εργαζομένους .

Το επάγγελμα καθημερινά χάνει από τη αίγλη του και δυστυχώς φτάνει να απαρτίζεται από "περαστικούς " υπαλλήλους οι οποίοι απλά επιθυμούν να συνδυάσουν μια εποχιακή εργασία, με ταυτόχρονες διακοπές σε έναν τουριστικό προορισμό.

Αυτή η κατηγορία εργαζομένων δεν έχει δυστυχώς την κουλτούρα, την παιδεία και στο σύνολο της τη φιλοσοφία της φιλοξενίας που παρατηρώ να χάνεται από χρόνο σε χρόνο. Μια επαγγελματική κουλτούρα που επίπονα προσπαθούσαν να μεταλαμπαδεύσουν οι Τουριστικές σχολές του παρελθόντος.

bartender-presenting-cocktail


Ένα μεγάλο μέρος των διαθέσιμων καταρτισμένων υπαλλήλων είναι φανερά πιο απαιτητικό σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια που η προσφορά εργατικού δυναμικού ξεπερνούσε κατά πολύ τη ζήτηση.

Για τους διευθυντές προσωπικού, η επιδίωξη απόκτησης ταλέντων είναι πιο δύσκολη και ανταγωνιστική από ποτέ. Για να προσελκύσουν τους πιο καλούς υπαλλήλους, εργοδότες και διευθυντές προσωπικού, θα πρέπει να αναπτύξουν μια ελκυστική εμπορική επωνυμία και να αποδείξουν ότι μπορούν να προσφέρουν ευελιξία στο πρόγραμμα εργασίας, επιλογές για καλύτερο συνδυασμό εργασίας και διαμονής, καθώς και ευκαιρίες για ανάπτυξη δεξιοτήτων.

Σύμφωνα με τελευταίες μελέτες τέσσερις στους πέντε millennials θα άλλαζαν δουλειά για έναν ρόλο με την ίδια αμοιβή μεν, αλλά που θα πρόσφερε περισσότερες ευκαιρίες κατάρτισης και εξέλιξης. Την ίδια στιγμή, το 93% των millennials είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν δικό τους χρόνο και χρήμα για περαιτέρω εκπαίδευση μέσω διαδικτύου ή μέσω σεμιναρίων.

hoteltraining-seminars

Καθώς γίνεται όλο και πιο δύσκολο να βρει κανείς κορυφαία ταλέντα, τώρα είναι η ώρα να προσλάβει  έγκαιρα και στρατηγικά για να λύσει αυτήν την έλλειψη σε εθνικό επίπεδο.

Εύρεση προσωπικού εγκαίρως λοιπόν. Με αυτόν τον τρόπο κατοχυρώνουμε τους ανθρώπους που είναι ελεύθεροι επαγγελματικά και βάσει αυτού του ανθρώπινου δυναμικού μπορούμε να προχωρήσουμε σε εκπαίδευση αυτών και των υπολοίπων, αλλά και καταμερισμό εργασιών.

Ας οργανωθούμε λοιπόν λαμβάνοντας υπόψιν τα νέα δεδομένα όπως αυτά διαμορφώνονται, προκειμένου να δείξουμε προσαρμοστικότητα και να ανταπεξέλθουμε.

Ας προετοιμαστούμε εγκαίρως, για μια χρονιά δυνατή σε όλα τα σημεία της και ας γίνουν τα τελευταία 2 χρόνια της πανδημίας παραδείγματα προς αποφυγήν σε πολλά επίπεδα.

Οι φωτογραφίες του άρθρου παρέχονται από το Pexels.com

Νεότερη Παλαιότερη

Προωθούμενο μήνυμα