Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com
Food and Beverage Blog

Είσαι restaurant manager ή περαστικός από τον χώρο;

girl-pointing

Ενώ ορισμένοι restaurant managers θεωρούν οτι μέσα στα βασικά τους καθήκοντα είναι να διαχειρίζονται καταστάσεις και ανθρώπους, κάποιοι άλλοι που κάνουν τη διαφορά, έχουν καταλάβει οτι μόνο οι καταστάσεις είναι προς διαχείριση και οι άνθρωποι είναι προς καθοδήγηση. 

Έχουμε ίσως βαρεθεί να ακούμε για ηγεσία για καθοδήγηση και άλλες συναφείς φράσεις που φιγουράρουν στο επαγγελματικό στρέωμα τα τελευταία χρόνια. Οι καταστάσεις όμως αλλάζουν. Οι ανάγκες των πελατών είναι διαφορετικές. Οι ανάγκες του προσωπικού, επίσης. 

Τι είναι αυτό που κάνει έναν restaurant manager λοιπόν να έχει καλύτερα αποτελέσματα από κάποιον άλλον; Μιλώντας με συναδέλφους καταλήξαμε σε κάποια χαρακτηριστικά. Μην θεωρηθεί οτι η λίστα εξαντλείται σε αυτά που αναφέρονται σε αυτό το άρθρο. Απλά είναι τα χαρακτηριστικά που για κάποιους από εμάς, δούλεψαν και πέτυχαν το σκοπό τους και τα καταγράφουμε.

1. ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ 
Αυτό το χαρακτηριστικό βασίζεται στην αυτογνωσία του restaurant manager για τις ικανότητές του. Κανένα μέλος του προσωπικού δεν επιθυμεί να διευθύνεται από έναν υπεύθυνο που στερείται αυτοπεποίθησης και θάρρους. Κανένας έξυπνος υπάλληλος δεν θα διοικείται από έναν τέτοιο ηγέτη για πολύ καιρό. 

2. ΑΥΤΟΕΛΕΓΧΟΣ 
Ο διευθυντής που δεν μπορεί να ελέγξει τον εαυτό του, ιδιαίτερα υπό πίεση, δεν μπορεί ποτέ να ελέγξει ούτε τους άλλους. Ο αυτοέλεγχος δίνει ένα ισχυρό παράδειγμα στο προσωπικό, το οποίο θα μιμηθούν οι πιο έξυπνοι, διδάσκοντας την «αποτελεσματικότητα υπό πίεση».

3. ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
Χωρίς αίσθημα δικαιοσύνης, κανένας διευθυντής δεν μπορεί να ελέγχει και να διατηρεί τον σεβασμό του προσωπικού. Το εγχειρίδιο λειτουργίας του εστιατορίου θα πρέπει να είναι το πρώτο σημείο αναφοράς για τη διατήρηση της εύρυθμης λειτουργίας και τον καθορισμό των ποινών για κάποιες παραβάσεις. Θυμηθείτε, η δικαιοσύνη είναι το κλειδί. Ένας αποτελεσματικός ηγέτης δεν μπορεί να υποθάλπτει "κολλητούς".

4. ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ 
Ο διευθυντής που ταλαντεύεται στη λήψη αποφάσεων δείχνει ότι δεν είναι σίγουρος για τον εαυτό του. Δεν μπορεί να οδηγήσει τους άλλους με επιτυχία. 

5. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Ο επιτυχημένος διευθυντής πρέπει να προγραμματίσει την εργασία και να υλοποιήσει τον σχεδιασμό του. Ένας διευθυντής που κινείται πάνω στη θεωρία, χωρίς πρακτικά, συγκεκριμένα σχέδια, μοιάζει με βάρκα χωρίς πανιά. Αργά ή γρήγορα θα τραβήξει προς τα βράχια. Κάθε εστιατόριο πρέπει να διαθέτει συστήματα που το βοηθούν σε αυτόν τον τομέα.

6. ΔΡΑΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ
Ένα από τα όπλα που πρέπει να φέρει ένας ηγέτης είναι η προθυμία να κάνει περισσότερα από όσα απαιτεί από τους υπαλλήλους του. Όχι μόνο πρέπει να είναι σε θέση να διαχειριστεί την εκπαίδευση του προσωπικού, αλλά πρέπει επίσης να είναι σε θέση να εκτελέσει μόνος του όλες τις λειτουργίες στο εστιατόριο, τουλάχιστον επαρκώς, προκειμένου να βοηθήσει όπου χρειάζεται.

7. ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ
Κανένας αγενής, νάρκισσος, επικριτικός, σαρκαστικός υπεύθυνος δεν μπορεί να γίνει επιτυχημένος ηγέτης. Η ηγεσία απαιτεί σεβασμό των άλλων και του εαυτού του. Οι υπάλληλοι δεν σέβονται έναν ηγέτη που δεν επιδεικνύει ευχάριστη προσωπικότητα. 

8. ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ 
Ο επιτυχημένος διευθυντής εστιατορίου πρέπει να έχει συμπάθεια στο προσωπικό του. Η απόδοσή τους επηρεάζει την επιτυχία των εργασιών του εστιατορίου. Επομένως, ένας ηγέτης πρέπει να κατανοήσει αυτούς και τα προβλήματά τους και να έρθει στη θέση τους όταν είναι απαραίτητο. Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, εκτός αν κάνει ΛΑΘΟΣ. Υπάρχουν στιγμές που εσείς ως υπεύθυνος τους πρέπει να υπερασπιστείτε το προσωπικό σας από συγκεκριμένες καταστάσεις. Ένας μεγάλος ηγέτης αναγνωρίζει αυτές τις καταστάσεις.

9. ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
Η επιτυχημένη ηγεσία απαιτεί προσοχή στις λεπτομέρειες. Δείτε το εστιατόριο τόσο από τα μάτια του επισκέπτη όσο και από την πλευρά του προσωπικού. Αναζητήστε προσεκτικά τρόπους για να βελτιώσετε την εμπειρία του επισκέπτη, καθώς και τρόπους για να διευκολύνετε την εκτέλεση των καθηκόντων εργασίας του προσωπικού σας.

10. ΑΝΑΛΗΨΗ ΠΛΗΡΟΥΣ ΕΥΘΥΝΗΣ 
Ο επιτυχημένος διευθυντής εστιατορίου πρέπει να είναι πρόθυμος να αναλάβει την ευθύνη για τα λάθη και τις παραλείψεις του προσωπικού του. Εάν προσπαθήσει να μεταθέσει αυτήν την ευθύνη, δεν θα είναι πια ο ηγέτης. Εάν ένας από τους υπαλλήλους του κάνει ένα λάθος και δείξει ότι είναι ανέτοιμος για τα καθήκοντα του, ο ηγέτης πρέπει να θεωρήσει ότι είναι αυτός ο ίδιος που απέτυχε με τον υπάλληλο του και να λάβει μέτρα για να αποτρέψει την επανάληψη παρόμοιας κατάστασης.

11. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Ο επιτυχημένος ηγέτης του εστιατορίου πρέπει να κατανοήσει και να εφαρμόσει την αρχή της συνεργασίας και να μπορεί να κάνει τους υπαλλήλους του να συνεργάζονται μεταξύ τους πρόθυμα.

Αυτή η λίστα, σε καμία περίπτωση δεν προορίζεται να είναι ο απόλυτος οδηγός. Περιέχει μια βάση χαρακτηριστικών πάνω στα οποία, ένας διευθυντής εστιατορίου μπορεί να αναπτύξει με επιτυχία ένα στυλ ηγεσίας, που το προσωπικό του θα σέβεται και θα ακολουθεί. Αν δεν έχει τη δυνατότητα να ηγηθεί, ο υπεύθυνος του εστιατορίου, θα διαπιστώσει ότι δεν υπάρχουν ακόλουθοι.  Και αν οδηγείς  και κανείς δεν σε ακολουθεί, δεν είσαι υπεύθυνος του εστιατορίου, απλά ένας περαστικός που κάνει μόνο τη βόλτα του. 

Photo by Benzoix
Νεότερη Παλαιότερη

Προωθούμενο μήνυμα