Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com
Food and Beverage Blog

Πώς να μετατρέψετε τους πελάτες ενός ΟΤΑ σε πιστούς

online-booking


Κάθε κατάλυμα που σέβεται τον εαυτό του θα πρέπει να αναζητήσει τρόπους ώστε να μετατρέψει τους επισκέπτες που έρχονται από ΟΤΑs (σ.σ. σύμφωνα με έρευνες, το 37% των χρηστών επιλέγει κάποιον ΟΤΑ, όπως Booking, επειδή «εμπιστεύεται τη μάρκα») σε πιστούς πελάτες, προκειμένου, για λόγους που είναι προφανείς, την επόμενη φορά να κλείσουν απευθείας.

Πώς θα μπορούσε όμως ένα ξενοδοχείο να το επιτύχει αυτό; Πρώτα από όλα, ας ξεκινήσουμε από τα βασικά: αν η εμπειρία που βιώσει ο επισκέπτης είναι μέτρια ή απλώς καλή, τότε μάλλον δεν θα έχετε δεύτερη ευκαιρία. Φροντίστε λοιπόν να ξεπεράσετε τις προσδοκίες του και να δημιουργήσετε μία wow εμπειρία. 

woman-pool

Κατόπιν, μπορείτε να κάνετε τα εξής:

  • Αξιοποιήστε τις πληροφορίες που έχετε. Χρησιμοποιήστε ευρέως το όνομά του, τοποθετήστε μια thank-you card στο δωμάτιο, μελετήστε τις προτιμήσεις του.
  • Παροτρύνετέ τον, ως front desk μάνατζερ, να επικοινωνήσει μαζί σας για να του δώσετε το ίδιο δωμάτιο (αν του άρεσε) ή κάποιο άλλο.
  • Yιοθετήστε ευέλικτες πολιτικές ακυρώσεων, προσφέρετε καλύτερες τιμές, amenities (π.χ. late check-out) ή exclusive discounts, αν κλείσουν απευθείας (ενθυμίστε το όταν κάνουν check-out).
  • Αλληλοεπιδράστε στα social media. Απαντήστε σε κριτικές και σχόλια, ευχαριστήστε τους όταν ανεβάζουν φωτογραφίες από το ξενοδοχείο.
  • Κρατήστε επαφή. Στείλτε mail, όχι απαραίτητα προωθητικά.
  • Βελτιστοποιήστε την ιστοσελίδα σας (SEO – με ‘’δυνατά’’ call-to-action buttons), ώστε να εμφανίζεστε όσο πιο ψηλά γίνεται.
  • Συμπεριλάβετε στο site reviews ή widgets.
  • Καθιερώστε loyalty programs.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά στην ισστοσελίδα Marketing Tips alert-info

Νεότερη Παλαιότερη

Προωθούμενο μήνυμα