Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com
Food and Beverage Blog

Πως να γίνεις από εργοδότης ένα ελκυστικό brand για εργασία

happy-employee-in-tourism

Το να ξεχωρίσεις από το πλήθος ως εταιρεία, αποδεικνύεται ιδιαίτερα δύσκολο. Ενώ μερικές  από αυτές μπορεί να προσφέρουν υπέροχα ανοίγματα θέσεων, που να ενθαρρύνουν ταυτόχρονα με τις καλές συνθήκες, τη μάθηση και την ανάπτυξη, εάν δεν έχουν δημιουργήσει μια ισχυρή εταιρική επωνυμία, ενδέχεται να μείνουν στα αζήτητα.

Επειδή επίσης σε αυτόν τον δικτυακό τόπο μιλάμε κυρίως για τον κλάδο του Τουρισμού και της εστίασης, θα πρέπει να συνυπολογίσουμε οτι στις Ξενοδοχειακές εταιρείες, σημαντικό ρόλο παίζει και η τοποθεσία. Κάποιοι προορισμοί μπορεί να μην είναι ελκυστικοί για το υποψήφιο προσωπικό, παρόλο που μπορεί να προσφέρουν σνταγωνιστικά πλεονεκτήματα.

Η δημιουργία μιας ελκυστικής εταιρικής επωνυμίας δεν αφορά μόνο την προσέλκυση μερικών ατόμων για τις τρέχουσες θέσεις εργασίας. Αντ 'αυτού, είναι μια μακροπρόθεσμη προσπάθεια να τοποθετηθεί η εταιρεία ως Brand με τo οποίo οι υπάλληλοι να επιθυμούν να αλληλεπιδράσουν είτε γιατί έχει καταπληκτικές συνθήκες εργασίας, είτε γιατί σαν όνομα θα τους βοηθήσει στο χτίσιμο του βιογραφικού τους.

Διαβάστε επίσης το άρθρο: 5 τρόποι να δολοφονήσεις το φιλότιμο των στελεχών σου alert-success

Ακολουθούν κάποιες πρακτικές ιδέες που θα μπορούσαν να βοηθήσουν να δημιουργηθεί μια ελκυστική εταιρική επωνυμία που να σας βοηθήσει να προσελκύετε ευκολότερα, ταλέντα για διάφορες θέσεις.

1. Δημοσιοποιήστε τις αξίες και το όραμά της επιχείρησης

Μην περιμένετε μέχρι το στάδιο της συνέντευξης για να μιλήσετε για το τι αντιπροσωπεύει η εταιρεία. Αντ 'αυτού, ανοίξτε τις γραμμές επικοινωνίας πολύ πριν από τη διαδικασία αίτησης και συνηθίστε να αποδεικνύετε αυτές τις αξίες σε καθημερινές ενέργειες που βγαίνουν προς το διαδίκτυο.

2. Αλληλεπιδράστε με πιθανούς υποψηφίους από νωρίς

Συμμετάσχετε σε πανεπιστημιακές εκδηλώσεις του κλάδου σας, σε κολλέγια, σε ΙΕΚ και γενικά όπου θα έχετε την ευκαιρία να συναντήσετε τους μελλοντικούς υπαλλήλους. Προχωρήστε ένα βήμα περισσότερο, προσφέροντας ευκαιρίες μάθησης και ανάπτυξης που μπορούν να τους βοηθήσουν να γίνουν καταρτισμένοι υπάλληλοι πέρα από τον θεσμό των πρακτικών εξασκήσεων που κατά περίπτωση επιβάλλονται επιβάλλονται από κάποια εκπαιδευτήρια.

3. Οι υπάλληλοί σας είναι Brand Ambassadors. Αξιοποιήστε το

Οι αξιολογήσεις υπαλλήλων αξίζουν περισσότερο από έναν βαρύ προϋπολογισμό μιας διαδικτυακής καμπάνιας, επειδή είναι αυθεντικές. Όταν κάποιος προτείνει μια εταιρεία σε έναν φίλο, έχει την ευθύνη της πρότασης του, άρα δεν μπορεί παρά να τον εμπιστευτεί κανείς.

Διαβάστε επίσης το άρθρο: Ιδέες για την εκπαίδευση του προσωπικού σας alert-success

4. Διοργανώστε εκδηλώσεις και σεμινάρια

Μπορείτε να επιλέξετε να κάνετε σεμινάρια και ομιλίες που δεν απευθύνονται στο δικό σας προσωπικό. Οι εκδηλώσεις αυτές θα είναι δωρεάν και θα προσφέρουν γνώσεις με εξειδικευση σε διάφορους τομείς. Τέτοιες κινήσεις συνδυάζουν στόχους προσέλκυσης ανθρώπινου δυναμικού, αλλά και στόχους μάρκετινγκ. Ως στόχοι ανθρωπίνου δυναμικού λογίζονται γιατί σε τέτοιες εκδηλώσεις θα βρεθούν άνθρωποι που έχουν ενδιαφέρον για τον τομέα τους και επιθυμούν να αποκτήσουν εφόδια, ενώ οι εταιρείες ταυτόχρονα αποκτούν πρόσβαση σε προσωπικά τους στοιχεία για πιθανό recruiting στο μέλλον. Ως στόχος μάρκετινγκ λογίζεται γιατί όλο αυτό αποτελεί μια προσφορά προς το σύνολο και η εταιρεία εμφανίζεται με θετικό τρόπο στα κοινωνικά δίκτυα.


5. Αν προσλαμβάνετε βάσει χαρακτήρα αποκτήστε χαρακτήρα πρώτα εσείς

Είναι πολλοί αξιολογητές που διατυμπανίζουν οτι αυτό που ψάχνουν είναι κυρίως καλούς χαρακτήρες κι όχι υψηλά προσόντα. Δεν είναι όμως δυνατόν να το δηλώνει αυτό μια εταιρεία που πρώτα από όλα η ίδια δεν έχει καλό όνομα έξω στην αγορά. Πρέπει να χτιστεί με κόπο μια σωστή εικόνα, να εξαλειφθούν σιγά σιγά οι κακές πρακτικές του παρελθόντος, να μηδενιστούν τα διαδικτυακά παράπονα των υπαλλήλων και να δημιουργηθεί μια νέα εταιρική οντότητα. Αλλωστε τι είναι μια εταιρική κουλτούρα, αν όχι το σύνολο της κάθε ατομικής κουλτούρας των υπαλλήλων και των στελεχών, που δημιουργείται πάνω στις αξίες του κάθε οργανισμού.

Μετρημένες οι εταιρείες που το έχουν πετύχει αυτό, κι ο καθένας από εμάς που διαβάζει αυτό το άρθρο σε οποιον τουριστικό προορισμό κι αν εργάζεται, σίγουρα θα του έρθει στο μυαλό μια τέτοια. 


Το να χτίσει κανείς έναν μύθο γύρω από το όνομα μιας εταιρείας μπορεί να χρειάζεται πολύ λιγότερα χρήματα από αυτά που δαπανώνται κάθε χρόνο για διαφήμιση. Ενδιαφέρον χρειάζεται, νέες ιδέες και όρεξη για να κάνει τη διαφορά. 


Photo by ansiia

Νεότερη Παλαιότερη

Προωθούμενο μήνυμα