Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com

Πόσο σημαντική είναι η ικανοποίηση των πελατών στην εστίαση;

ikanopoisi-pelaton-stin-estiasi

Το Harvard Business School διαπίστωσε ότι μια αύξηση ενός αστεριού στην βαθμολογία ενός εστιατορίου αντιστοιχεί σε αύξηση 5-9% στα έσοδα.

Μετά από μερικές αρνητικές εμπειρίες, το 11% των πελατών δεν θα συναλλαχθεί ποτέ ξανά με αυτήν την επιχείρηση Σχεδόν το 40% όλων των παραπόνων βρίσκονται στα κοινωνικά δίκτυα και σε ιστότοπους αξιολογήσεων. 

Όταν τα πράγματα πάνε στραβά, οι άνθρωποι το αναμεταδίδουν.

Σύμφωνα με το OpenTable, το 60% των επισκεπτών διαβάζει κριτικές στο διαδίκτυο πριν βγεί για ένα γεύμα. 

Επομένως, η ικανοποίηση των πελατών στα εστιατόρια είναι υψίστης σημασίας. Επηρεάζει ουσιαστικά τα έσοδά σας, την επισκεψιμότητα και τη φήμη σας.

Και μάλλον δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το πιο σημαντικό μέρος της εμπειρίας των πελατών είναι η εξυπηρέτηση.

Αντίκτυπος της ποιότητας της υπηρεσίας στην ικανοποίηση των πελατών στο εστιατόριο

Το ReviewTrackers  στις ΗΠΑ, πραγματοποίησε ανάλυση κειμένου σε πάνω από 300.000 κριτικές για εστιατόρια.

Ξέρετε ποια ήταν η πιο συχνά αναφερόμενη λέξη; "Υπηρεσία."


Με απλά λόγια:

Οι πελάτες είναι πιο πιστοί στα εστιατόρια όπου έχουν καλύτερες εμπειρίες. Και αυτό έχει να κάνει με την εξυπηρέτηση. 

pelates-stin-estiasi

Παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των πελατών στο εστιατόριο Fast Food

Μια μελέτη του 2016 αναφέρει κάποιες μεταβλητές ως παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των πελατών στην εστίαση:

◉ Ακρίβεια παραγγελίας
◉ Γεύση φαγητού
◉ Τιμή και αξία
◉ Υπηρεσία
◉ Φιλικότητα
◉ Ταχύτητα
◉ Καθαριότητα

Ωστόσο, η βιομηχανία συνεχίζει. Κατά την καλύτερη κρίση όλων, προφανώς. Ωστόσο, η πιθανότητα επιστροφής ενός πελάτη αυξάνεται από 20% σε 81% όταν αναφέρουν υψηλότερο επίπεδο ικανοποίησης των πελατών γρήγορου φαγητού.

Πώς να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών στα εστιατόρια

Ξεκινήστε αρχεία για τακτικούς πελάτες

Το 65% των πελατών, αναφέρουν το προσωπικό που θυμάται το όνομά τους ως ένα από τα πιο σημαντικά μέρη της εμπειρίας τους στο φαγητό. Και το 50% λατρεύει όποιον θυμάται το αγαπημένο του ποτό. 

Τα κορυφαία εστιατόρια συνήθως ορίζουν ένα μέλος του προσωπικού για να παρακολουθεί και να καταγράφει τις προτιμήσεις των VIP αλλά γενικότερα πρέπει να ενθαρρύνετε τους σερβιτόρους και την κουζίνα σας να ακολουθήσουν μια πιο προσωπική προσέγγιση.

Καθήστε τις κρατήσεις σας στην ώρα τους

Τίποτα δεν αναστατώνει τους πελάτες περισσότερο από το να περιμένουν ένα τραπέζι που έκαναν κράτηση εκ των προτέρων. Για να τους ευχαριστήσετε, καθήστε τους το συντομότερο δυνατό. Η αποτελεσματική εξυπηρέτηση είναι απαραίτητη, όχι μόνο για την ικανοποίηση των πελατών αλλά και για την κερδοφορία εστιατορίων και μπαρ. Όταν αποτυγχάνετε να καθίσετε τους πελάτες εγκαίρως, διαφεύγουν έσοδα από την εταιρεία.

Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας σχετικά με τις αλλεργίες

Πολλά εστιατόρια αποτυγχάνουν να κάνουν διάκριση μεταξύ σοβαρών τροφικών αλλεργιών και διατροφικών προτιμήσεων. Ως επιχείρηση, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη τις αλλεργίες.

Στην αρχή κάθε γεύματος, ζητήστε από τους σερβιτόρους να ρωτούν τους πελάτες για αλλεργίες ή διατροφικές ιδιαιτερότητες.

Πείτε ευχαριστώ

Κάθε φορά που οι πελάτες φεύγουν από το εστιατόριό, βεβαιωθείτε ότι ο σερβιτόρος τους και η hostess προσφέρουν έναν γνήσιο χαιρετισμό, με επαφή με τα μάτια και χαμόγελο. Πολλοί σερβιτόροι επιλέγουν επίσης να γράψουν μια σημείωση στο λογαριασμό. Αυτό το φαινομενικά μικρό πράγμα προσθέτει όσο κι αν φαίνεται αστείο.

Μην θεωρείτε οτι η ικανοποίηση των πελατών είναι κάτι δευτερεύουσας σημασίας. Είναι το Α και το Ω της ευημερίας ενός εστιατορίου. 

Previous Post Next Post

Προωθούμενο μήνυμα