Η εξατομίκευση στην εμπειρία των πελατών σημαίνει το σχεδιασμό ή την παραγωγή υπηρεσιών και προϊόντων για την κάλυψη των ατομικών απαιτήσεων του πελάτη. Πιθανότατα γνωρίζετε ήδη την ανάγκη για την εξατομίκευση μάρκετινγκ.
Η εξατομίκευση ξεκινά με το "Γεια σου, Νίκο" στα newsletter σας φτάνει έως τις εξατομικευμένες προσφορές και υπηρεσίες. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να αναπτύξετε το κοινό σας και να ενισχύσετε την πρόσκτηση νέων πελατών, καθώς και τη διατήρηση των υπαρχόντων.
Τα τελευταία χρόνια το 33% των καταναλωτών που εγκατέλειψαν μια επιχειρηματική σχέση, το έκαναν επειδή η έλειπε η εξατομικευμένη προσέγγιση.
Ενώ η εξατομίκευση υπήρξε μια καυτή τάση τα τελευταία χρόνια, οι ανησυχίες για την προστασία της ιδιωτικής ζωής έχουν επίσης αυξηθεί.
Ποιο είναι πιο σημαντικό: απόρρητο ή εξατομίκευση;
Ως πελάτες, θέλουμε οι επιχειρήσεις να γνωρίζουν τις ανάγκες μας και να προτείνουν υπηρεσίες και περιεχόμενο, αλλά όταν οι εταιρείες φαίνεται να έχουν όλες αυτές τις γνώσεις, φρικάρουμε και είναι πολύ λιγότερο πιθανό να συνεργαστούμε μαζί τους.