Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com
Food and Beverage Blog

2021- Οι τάσεις που θα διαμορφώσουν τον τουρισμό στη νέα χρονιά

trends-tourismou-2021

Η πανδημία δείχνει οτι θα αρχίσει να αποχωρεί σταδιακά ευνοώντας την ταξιδιωτική βιομηχανία και όλους τους υπόλοιπους τομείς που κερδίζουν μέσα από αυτήν. Το 2021 μας βρίσκει λίγο πιο έτοιμους, λίγο πιο ώριμους και με διαφορετικές συνήθειες οι οποίες διαμορφώθηκαν μέσα στις ημέρες του εγκλεισμού. 

Τι να περιμένει κανείς όμως για την καινούργια χρονιά; Μάντης δεν μπορεί να γίνει κάποιος αλλά μπορεί να διερευνήσει τα σημάδια και να εξάγει κάποια πολύ πιθανά στοιχεία. 

Απομακρυσμένη εργασία και διακοπές
Με την πλειοψηφία των εργαζομένων που δεν έχουν υποχρεωτική παρουσία στο γραφείο, να εργάζονται ακόμα από το σπίτι, πράγμα το οποίο προβλέπεται να επηρεάσει δραστικά τον τρόπο εργασίας και το 2021, θα υπάρξουν αρκετοί που δεν ξέρουν αν θα λάβουν κανονικά την άδεια τους.

workcation

Η πλατφόρμα Booking.com προβλέπει ότι θα δούμε μια τεράστια άνοδο στο Workcation με τους ταξιδιώτες να επιλέγουν να εργαστούν απομακρυσμένα μεν αλλά από τόπο διακοπών δε. Αυτό θα μπορούσε να συνεπάγεται την κράτηση ενός δωματίου για μία εβδομάδα ή ακόμη και για έναν μήνα προκειμένου να εργαστούν μακριά από το σπίτι τους.

Αναμένεται ότι οι φορητοί υπολογιστές θα γίνουν το πιο απαραίτητο κομμάτι στις αποσκευές από ποτέ.

Μια πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι πάνω από το ένα τρίτο των ταξιδιωτών σκέφτηκε να κάνει κράτηση κάπου, προκειμένου να εργαστεί από έναν διαφορετικό προορισμό, αφού έτσι κι αλλιώς δεν πηγαίνει στο γραφείο, ενώ το 40%  θα ήταν πρόθυμο να παραμείνει σε καραντίνα για έως και δύο εβδομάδες κατά την επιστροφή του εάν θα μπορούσε να εργαστεί από απόσταση για ένα διάστημα σε κάποιο τόπο διακοπών.

Απλές απολαύσεις και υγιεινή διαβίωση
Η πεζοπορία και η χαλάρωση θα είναι οι βασικές τάσεις για τα ταξίδια τον επόμενο χρόνο, καθώς όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες σκοπεύουν να δώσουν προτεραιότητα στο να περνούν το χρόνο τους στην ύπαιθρο με την οικογένεια ή τους φίλους τους. 

healthy-holidays

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 56% των συμμετεχόντων σε μια έρευνα δήλωσαν οτι θα αναζητήσουν αγροτικές εμπειρίες και επαφή με τη φύση. Ο εγκλεισμός και η απομόνωση, σίγουρα άφησε το στίγμα του πάνω στην ψυχολογία και ο άνθρωπος επιθυμεί να μείνει κοντά στο περιβάλλον, πολλές φορές και μακριά από τις απολαύσεις που προσφέρουν οι πολυτελείς ξενοδοχειακές μονάδες.

Value for money πάνω από όλα
Η πανδημία οδήγησε πολλούς ανθρώπους και ιδιαίτερα τους ελεύθερους επαγγελματίες σε επισφαλείς οικονομικές καταστάσεις, με ορισμένους από αυτούς να πρέπει να εξετάσουν ακόμα και νέους δρόμους σταδιοδρομίας για να ανταποκριθούν στην δυσπραγία. Γι 'αυτό, αν μιλήσουμε για διακοπές, δεν θα ήταν ποτέ πιο σημαντικό το value for money από όσο είναι σήμερα. Σχεδόν τα δύο τρίτα των ταξιδιωτών ανέφεραν ότι θα επικεντρωθούν φέτος περισσότερο στις χαμηλές τιμές, ενώ λιγότεροι δήλωσαν οτι θα πάρουν ένα ακριβό πακέτο αν θεωρήσουν οτι λαμβάνουν μια πολύ καλή έκπτωση γι αυτό.

Ανάγκη διαφάνειας 
Τα τρία τέταρτα των ανθρώπων θέλουν πλέον να χρησιμοποιούν πλατφόρμες κρατήσεων, ώστε να γνωρίζουν τα πάντα, όσον αφορά τους όρους ακύρωσης, τις διαδικασίες επιστροφής χρημάτων και την ταξιδιωτική ασφάλιση. Η διαφάνεια θα είναι θεμελιώδης αξία πλέον καθώς ο ταξιδιωτικός κλάδος δείχνει να επαναπροσδιορίζεται σε αυτόν τον τομέα.

Αύξηση της επιθυμίας για ταξίδια
Εάν τα ταξίδια για κάποιους ήταν πολυτέλεια στο παρελθόν, τώρα προβλέπεται να γίνουν αναγκαία μετά την πανδημία.
Κατά τη διάρκεια των πρόσφατων lockdown, τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων δήλωσαν οτι θα κάνουν τα αδύνατα δυνατά προκειμένου να ταξιδέψουν κάπου μόλις το επιτρέψουν οι συνθήκες. 

Περίπου το 40%  των συμμετεχόντων, θέλουν να ταξιδέψουν περισσότερο στο μέλλον ώστε να αντισταθμίσουν τις χαμένες τους διακοπές στο 2020. Είναι επίσης ενδιαφέρον το οτι πάνω από το ένα τρίτο των ανθρώπων νιώθουν θυμωμένοι που έχασαν π.χ. τα 50κοστά τους γενέθλια ή τα 20 χρόνια γάμου κλπ και θέλουν να κάνουν ένα ταξίδι γι αυτό και να κλείσουν στο μέρος που θα πάνε ένα ετεροχρονισμένο event, μόνοι ή επηρεάζοντας και κάποιους φίλους να τους ακολουθήσουν για να παραβρεθούν στο event τους.

Ανάγκη για κοινοποιήσεις παρουσίας και φωτογραφίες
Είναι αρκετά μεγάλος ο εθισμός μας στο να κοινοποιούμε την παρουσία μας σε μέρη που επισκεπτόμαστε με σκοπό να δουν οι άλλοι το επίτευγμα μας. Όλο αυτό το διάστημα, ο περισσότερος κόσμος, ανέβαζε παλιές φωτογραφίες από χαρούμενες διακοπές χωρίς να μπορεί να δώσει κάτι καινούργιο αξιόλογο για να πάρει likes. Κοινοποιήσαμε το μπαλκόνι, το σαλόνι, τη μαγειρική μας, τις μάσκες μας, τα κατοικίδια μας. Φτάνει ως εδώ.

share-landscape

Περιμένετε λοιπόν να δείτε μια καταιγίδα από κοινοποιήσεις σε ξενοδοχεία, εστιατόρια και τόπους ψυχαγωγίας που θα εκτοξεύσουν το marketing των επιχειρήσεων μέσω του διαμοιρασμού περιεχομένου των επισκεπτών.  Ας φροντίσουν οι επιχειρήσεις να δώσουν κίνητρα και εναύσματα ώστε να κοινοποιηθεί η επιχείρηση τους στα πέρατα του κόσμου.


Το 2020 ήταν μια χρονιά όπως καμία άλλη και ενώ θα περάσει κάποιος χρόνος πριν τα ταξίδια να επιστρέψουν σε προ-πανδημικά επίπεδα, όλα δείχνουν οτι ο τουρισμός θα λειτουργήσει σαν ελατήριο που συσπειρώθηκε και είναι έτοιμο να αφεθεί ελεύθερο. Οι συνήθειες θα είναι διαφορετικές πριν επιστρέψουν σε αυτό που γνωρίζαμε αλλά η ανάγκη για ταξίδι, πιο μεγάλη από ποτέ.

Workcation είναι εργασία από χώρο αναψυχής, όπου κάνει κάποιος διάλειμμα από τον χώρο εργασίας αλλά όχι από την εργασία. 

Photos from Freepik
Νεότερη Παλαιότερη

Προωθούμενο μήνυμα