Food and Beverage Blog

Γιατί η δημιουργία ενός Blog βοηθάει την επιχείρηση;

dimioyrgia-blog-boithaei-tin-epixeirisi

Το blogging ξεκίνησε τη δεκαετία του '90 ως μια μορφή δημόσιων διαδικτυακών ημερολογίων. Οι άνθρωποι μοιράστηκαν τις εμπειρίες και τις σκέψεις τους με τον διαδικτυακό κόσμο. 

Ο Justin Hall ήταν ένας από τους πρώτους bloggers και μέσω της επιτυχίας αυτής της μορφής γραφής, εισήγαγε στην ουσία, ένα νέο συστατικό του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Εδώ θα δούμε κάποιους βασικούς λόγους για τους οποίους το εταιρικό blogging είναι ιδιάιτερα επωφελές για τις επιχειρήσεις.

Η τεράστια σημασία του SEO μέσω του Blogging

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι μια σημαντική πτυχή του ψηφιακού μάρκετινγκ. Περιλαμβάνει μια σειρά δραστηριοτήτων που επιτρέπουν στον ιστότοπό σας να κατατάσσεται υψηλότερα στο Google και σε άλλες μηχανές αναζήτησης, φέρνοντάς σας πιο κοντά στους πιθανούς καταναλωτές. Το blogging είναι ένα σημαντικό μέρος του SEO. Επιτρέπει στους επισκέπτες σας να παραμένουν περισσότερο στον ιστότοπό σας, σας προσφέρει ένα μέρος για να προσθέσετε φρέσκο περιεχόμενο που αναζητούν οι άνθρωποι, μπορείτε να δημιουργήσετε ισχυρά backlinks που να οδηγούν σε προϊόντα σας.

Εάν επισκεφθείτε οποιονδήποτε δημοφιλή ιστότοπο, θα δείτε να έχει ένα ενεργό ιστολόγιο με πολλά θέματα που προωθεί το αντικείμενο του. Μεγάλες εταιρείες όπως η Microsoft, η Nike, η BMW, καθώς και κάθε κυβερνητικό ή διεθνές ίδρυμα, διατηρεί ένα μέρος της ιστοσελίδας του για την ενότητα του blog του.

Οι λιγότερο γνωστές εταιρείες μπορούν ακόμη περισσότερο να επωφεληθούν από τα ιστολόγια μέσω της θεματολογίας τους. 

Επιρροή στην κοινή γνώμη

Το blogging δίνει την ευκαιρία στους ανθρώπους να μοιραστούν τις απόψεις τους για συγκεκριμένα θέματα. Έτσι αν έχουν έναν σημαντικό αριθμό από ακολούθους μπορούν να επηρεάσουν την κοινή γνώμη. Αντίστοιχα και μια εταιρεία μπορεί να παρέχει χρήσιμο υλικό προς το κοινό και ταυτόχρονα να λανσάρει και υλικό που ενδέχεται να της αποφέρει κέρδη από πώληση. 

Αν μια εταιρεία για παράδειγμα, κατασκευάζει ανακυκλώσιμες συσκευασίες φαγητού και γράφει άρθρα για τη βιομηχανία αυτή, θα προσελκύσει ανθρώπους ευαισθητοποιημένους στον τομέα αυτό οι οποίοι ταυτόχρονα μπορεί να διαβάσουν και για τα προϊόντα της.

Απλή και άμεση μορφή αλληλεπίδρασης

Το blogging μπορεί να είναι απλό τόσο για επιχειρήσεις όσο και για ιδιώτες. Σε σύγκριση με podcast, vlog, ραδιόφωνο και τηλεοπτικά προγράμματα, τα ιστολόγια είναι πολύ εύκολο να ξεκινήσουν ακόμα κι αν δεν είστε ειδικευμένοι στην ανάπτυξη και τον προγραμματισμό ιστοσελίδων. Πολλές πλατφόρμες όπως το Blogger ή το WordPress επιτρέπουν στους χρήστες να ξεκινήσουν το δικό τους ιστολόγιο δωρεάν.

Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να αρχίσετε να γράφετε. Ακόμα κι αν δεν είστε ο καλύτερος συγγραφέας, πολλές διαδικτυακές υπηρεσίες μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση του στυλ, της ορθογραφίας και της γραμματικής.

Επιπλέον, η ενότητα σχολίων επιτρέπει στο κοινό να μοιράζεται τις σκέψεις του για το δημοσιευμένο περιεχόμενο. Μπορούν επίσης να μοιράζονται ιδέες και αιτήματα για μελλοντικές αναρτήσεις. Το Blogging υπερβαίνει τα απλά μοντέλα διαφήμισης, προσφέροντάς σας την ευκαιρία να μιλήσετε με τους ανθρώπους ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται.

food-blog


Κλείνοντας να αναφέρουμε επίσης:

Το blogging είναι απλό, κοστίζει ελάχιστα ή καθόλου για να ξεκινήσει κανείς και ανοίγει τις πόρτες σε ένα ευρύ φάσμα αναγνωστών. Οι περισσότερες επιτυχημένες εταιρείες αλλά και μεμονωμένα άτομα χρησιμοποιούν τα ιστολόγια για να δημιουργήσουν εμπιστοσύνη μεταξύ της επωνυμίας τους και του κοινού. 

Σαφώς η διαφήμιση μπορεί να φέρει άμεσα αποτελέσματα αλλά όσο θα πληρώνεις θα παίρνεις και μόλις σταματήσεις να πληρωνεις, θα πάψεις να προβάλλεσαι, ενώ με το Blog, όταν το χρησιμοποιείς μεθοδικά, μπορείς να γράψεις άρθρα και να τα εκτοξεύσεις ενώ ταυτόχρονα χτίζεις θέση στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και λαμβάνεις κέρδη χωρίς απαραίτητα να πληρώνεις

Ενα άρθρο που κατάφερε κανείς να βρίσκεται στην πρώτη σελίδα μιας πολύ δημοφιλούς αναζήτησης θα συνεχίσει να φέρνει κόσμο για πολύ καιρό χωρίς να δαπανήσετε ένα ευρώ. Δεν μιλάμε συνεπώς για απλή ανανέωση περιεχομένου αλλά για Content Intelligence σε συνδυασμό με SEO.

To Food & Beverage Blog έχει αυτή τη στιγμή για παράδειγμα 24 στρατηγικές φράσεις κλειδιά στην πρώτη σελίδα κι ανεβαίνει καθημερινά σε περισσότερες. Αυτά τα άρθρα έκαναν την καμπύλη τους και κατέγραψαν τη λογική πτώση πτώση τους μετά από λίγο καιρό. Άρχισαν να ανεβαίνουν ξανά όμως γιατί οι χρήστες τα βρίσκουν διαρκώς μπροστά τους. Αρα όσο πιο δημοφιλές είναι το θέμα, τόσο πιο πολύ προωθείται η σελίδα, το αντικείμενο αλλά κι ότι διαφημίζεται μέσα στο άρθρο.

Δεν είναι τυχαίο πως μια εταιρεία νομικών συμβούλων στην Αθήνα, θέτει μέσα στα απαραίτητα skills των υποψηφίων προς πρόσληψη, τη δυνατότητα τους να γράφουν τουλάχιστον ένα άρθρο το μήνα και να το ανεβάζουν στο εταιρικό blog. Δεν είναι επίσης τυχαίο οτι μια εταιρεία marketing τους συμβουλεύει πάνω σε ποια θέματα είναι καλύτερα να γράφουν οι συνεργάτες, παρακολουθώντας μέσα από κάποια υπηρεσία τα topic trends. Δεν μπορεί, κάτι θα γνωρίζουν.

Previous Post Next Post

Τοποθέτηση προϊόντος