Food and Beverage Blog

Food & Beverage Manager Job Description

Food & Beverage Manager Job Description

Ένας υπεύθυνος τροφίμων και ποτών (Food & Beverage Manager) φροντίζει τη λειτουργία των εστιατορίων, των bars καθώς και όποιου άλλου επισιτιστικού τμήματος υπάρχει μέσα στην επιχείρηση. 

Μερικά επίσης από τα κύρια καθήκοντα ενός υπεύθυνου τροφίμων και ποτών είναι ο σχεδιασμός μενού και η τιμολόγηση τους, ο χειρισμός παραπόνων πελατών, οι πολιτικές HACCP και ISO η επίβλεψη των διαδικασιών σχετικά με τα αλλεργιογόνα. 

Πρέπει επίσης να είναι σε θέση να δίνει αναφορές σχετικά με την απόδοση των τμημάτων, να ελέγχει το εργατικό κόστος, το κόστος του φαγητού και του ποτού.


Ένας διευθυντής τροφίμων και ποτών πρέπει να έχει αρκετά χρόνια εμπειρίας στη βιομηχανία των εστιατορίων και των μπαρ καθώς και βασικές τουλάχιστον γνώσεις μαγειρικής. 

Μία άλλη σημαντική δεξιότητα που πρέπει να έχει, είναι η δυνατότητα σύνδεσης με τους πελάτες και η επίλυση προβλημάτων, καθώς αρκετά συχνά θα πρέπει να είναι σε θέση να λύσει τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζει στα τμήματα του.

food-and-beverage seminar-hoteltraining.gr


Όλα αυτά βέβαια σε συνεργασία με τα εμπλεκόμενα τμήματα που συμπράττουν στο έργο του όπως το Front Office, το Housekeeping και το Guest Relation Department.

Καθήκοντα του Food & Beverage Manager

  • Σχεδιασμός ελκυστικών μενού
  • Ανάπτυξη σχέσεων με πελάτες
  • Παρακολούθηση κανονισμών υγιεινής και ασφάλειας τροφίμων
  • Προμήθειες τροφίμων και ποτών
  • Παρακολούθηση κριτικών των πελατών
  • Συμμετοχή σε καμπάνιες μάρκετινγκ
  • Δημιουργία SOP's και λοιπών διαδικασιών
  • Πρόσληψη  και εκπαίδευση νέου προσωπικού 
Διαβάστε επίσης: Σπουδές Food & Beverage Management στην Ελλάδα alert-success

Προσόντα του Food & Beverage Manager

  • Γνώσεις μαγειρικής χωρίς να είναι απαραίτητο
  • Γνώσεις εστιατοριακής τέχνης και bar
  • Oργανωτικές δεξιότητες
  • Δυνατότητα πρόβλεψης 
  • Δυνατότητα ανάθεσης καθηκόντων
  • Ηγετικές ικανότητες
  • Βαθιά γνώση της βιομηχανίας τροφίμων
  • Νοοτροπία προσανατολισμένη  στην εξυπηρέτηση πελατών
  • Ικανότητα επικοινωνίας με όλα τα επίπεδα του προσωπικού
  • Γνώση σύνταξης  αναφορών προς τη διεύθυνση

Previous Post Next Post

Τοποθέτηση προϊόντος