Food and Beverage Blog

Εισαγωγή της υψηλής τεχνολογίας στην εξυπηρέτηση πελατών

eisagogi-texnologias-stin-eksypiretisi-pelaton

Ο κλάδος της φιλοξενίας αλλάζει συνεχώς και εξελίσσεται ανταποκρινόμενος στις νέες τάσεις του αλλά και των καταναλωτών.  Οι αναλυτές και οι ειδικοί παρέχουν συνεχώς προβλέψεις για να δώσουν στις επιχειρήσεις έναν τρόπο να χτίσουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα. Η φιλοξενία δεν σταματά ποτέ να εξελίσσεται.

Η εξυπηρέτηση πελατών βρίσκεται στον πυρήνα της καινοτομίας και των καλών επιχειρηματικών πρακτικών. Αυτό συμβαίνει ανεξάρτητα από το πού πηγαίνει η βιομηχανία του τουρισμού. Σε τελική ανάλυση, το μέλλον στον τομέα της φιλοξενίας κυριολεκτικά βρίσκεται στα χέρια των πελατών, επομένως είναι επιτακτική ανάγκη να τελειοποιείτε πάντα τις μεθόδους σας στην εξυπηρέτηση των πελατών σας.

Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να είστε καινοτόμοι και να υιοθετήσετε έναν συνδυασμό από νέες και δοκιμασμένες λύσεις στη λειτουργία σας. Είναι σημαντικό να έχετε αυτήν την ισορροπία για να ικανοποιήσετε τις προσδοκίες των πελατών σας και να προωθήσετε την επιχείρησή σας στο σύνολό της.

Σήμερα, θα ρίξουμε μια ματιά σε μερικά παραδείγματα εξυπηρέτησης πελατών στη βιομηχανία της φιλοξενίας που έχουν να κάνουν με την τεχνητή νοημοσύνη. Αυτό περιλαμβάνει κορυφαίες τεχνολογίες και βέλτιστες πρακτικές που φέρνουν χαμόγελα στα πρόσωπα των σημερινών πελατών.

Διαβάστε επίσης : Γιατί η πλειονότητα των επιχειρήσεων παρέχει μέτρια-κακή εξυπηρέτηση alert-success

Ενσωμάτωση τεχνητής νοημοσύνης στην υποδοχή

Ο κόσμος κινείται σιγά σιγά, σε μια εποχή αυτοματισμού και απρόσκοπτης αλληλεπίδρασης ανθρώπου-μηχανής. Ένα από τα πιο αξιοσημείωτα παραδείγματα είναι το πώς οι ηγέτες στη βιομηχανία της φιλοξενίας χρησιμοποιούν τελευταία, κάποια εικονικά γραφεία υποδοχής και εικονικούς βοηθούς για να καλύψουν καλύτερα τις ανάγκες των επισκεπτών. Ενώ αυτή η τεχνολογία δεν χρησιμοποιείται ακόμη ευρέως σε όλο τον κόσμο, υπάρχουν πολλοί λόγοι για ξενοδοχεία, εστιατόρια και άλλες επιχειρήσεις να επωφεληθούν από τη χρήση ενός εικονικού βοηθού. Ενας εικονικός βοηθός μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να βελτιστοποιήσουν τα μέτρα πρόληψης κατά της διασποράς του ιού covid-19 .

Εκτός από την προστασία κατά του Covid-19, είναι επίσης σημαντικό να σημειωθεί ότι οι εικονικοί ρεσεψιονίστ μπορούν να βοηθήσουν στην επιτάχυνση πολλών διαδικασιών. Για παράδειγμα, λήψη και επεξεργασία παραγγελιών, εξυπηρέτηση νέων αφίξεων σε ξενοδοχεία, επεξεργασία κρατήσεων και πληροφοριών πελατών και πολλά άλλα ενώ ταυτόχρονα, αυξάνουν την ασφάλεια στις εγκαταστάσεις. Το αποτέλεσμα είναι μια καλύτερη εμπειρία μέσω της απόλυτης λειτουργικότητας και αξιοπιστίας. 

Παρόλα αυτά, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι τίποτα δεν μπορεί να υποκαταστήσει την ανθρώπινη επαφή, την ζεστή και φιλόξενη προσέγγιση και το χαμόγελο. Είναι υπέροχο να συνδυάζουμε αυτήν τη λύση με παραδοσιακές πρακτικές.

Διαβάστε επίσης : Customer service Ο δεκάλογος των λαθών alert-success

Εξατομικεύστε την εμπειρία των πελατών

Η εξατομίκευση είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από τη μακροπρόθεσμη επιτυχία των επιχειρήσεων τα τελευταία χρόνια. Είτε είστε ο διευθυντής του ξενοδοχείου είτε ο επικεφαλής των μπαρ, σε μια επιτυχημένη τοπική επιχείρηση, θυμηθείτε ότι οι πελάτες συνεχίζουν να επιστρέφουν στην επιχείρησή σας όχι λόγω του καταπληκτικού mojito, αλλά επειδή τους βλέπετε ως κορυφή όλων των ενεργειών σας. 

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η εξατομίκευση των αλληλεπιδράσεων σας με τους πελάτες και οι καθημερινές τους εμπειρίες πρέπει να είναι μία από τις κορυφαίες προτεραιότητές σας. Μπορείτε να το κάνετε αυτό μέσω προγραμμάτων επιβράβευσης, ειδικών επιμελημένων προσφορών και πακέτων, και θέτοντας μερικές βασικές ερωτήσεις στο στάδιο της κράτησης, ώστε να μπορείτε να προετοιμάσετε ένα ειδικό πακέτο καλωσορίσματος για τους πελάτες σας. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω κάποιου app το οποίο να λαμβάνει τις πληροφορίες αυτές και να δημιουργεί και υποερωτήματα.

Αξιοποιήστε την τεχνολογία και τις εφαρμογές

Το Διαδίκτυο των πραγμάτων (Internet of things) έχει κάνει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο δραστηριοποιούμαστε. Επηρεάζει σημαντικά την ποιότητα ζωής μας στο σπίτι, στο γραφείο και ενώ αλληλεπιδρούμε με τον έξω κόσμο. Αυτό που ξεκίνησε ως απλό, η τεχνολογία δηλαδή αναγνώρισης φωνής εξελίχθηκε σε τεχνολογία και συσκευές που βασίζονται σε AI (τεχνητή νοημοσύνη). Αυτή η νέα τεχνολογία είναι ικανή να αντιμετωπίσει πολύπλοκα θέματα και προβλήματα. 

Έχοντας τη δυνατότητα να επικοινωνείτε μέσω διαφόρων gadget και να τα ελέγχετε με τον ήχο της φωνής σας, κάνει πραγματικά ένα ξενοδοχείο να ξεχωρίζει σε έναν ανταγωνιστικό τομέα. Δεν μιλάμε για υποκατάσταση της ανθρώπινης επαφής, αλλά για έλεγχο φωτισμού, κλιματισμού κλπ

Διαβάστε επίσης : Η μαγεία της αναγνώρισης στην εξυπηρέτηση του πελάτη alert-success

Αξιοποιήστε την ανάλυση των μεγάλων δεδομένων

Είναι σημαντικό να έχετε πάντα τις σωστές πληροφορίες τη σωστή στιγμή για να βελτιώσετε τη στρατηγική εμπειρίας των πελατών σας και να ενσωματώσετε γρήγορα νέες λύσεις. Χωρίς τα σωστά δεδομένα  στη διάθεσή σας, δεν μπορείτε να παραμείνετε ευέλικτοι σε μια τόσο γρήγορα εξελισσόμενη βιομηχανία. Οι ηγέτες συνδυάζουν συχνά την τεχνητή νοημοσύνη με τα λεγόμενα Big Data για τη συλλογή τεράστιων ποσοτήτων δεδομένων της βιομηχανίας. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε αναλύσεις αλλά με δυνατότητα δράσης πάνω σε αυτές τις αναφορές. Φροντίστε να ενσωματώσετε την τεχνητή νοημοσύνη στη διαδικασία ανάλυσης των δεδομένων σας για να γνωρίζετε πάντα τι θέλουν και χρειάζονται οι πελάτες σας.

Αναγνωρίστε τον αντίκτυπο της τεχνολογίας VoIP

Είναι σημαντικό να έχουμε μια καταπληκτική ομάδα εξυπηρέτησης πελατών και επίσης να ενσωματώνουμε και κορυφαία τεχνολογία επικοινωνίας όπως το VoIP.

Ως σύστημα που βασίζεται στο cloud, το VoIP (voice over internet protocol) στοχεύει να φέρει πολλές ψηφιακές δυνατότητες στον τομέα της φιλοξενίας. Μπορείτε να αναζητήσετε τον καλύτερο πάροχο υπηρεσιών VoIP που προσφέρει δυνατότητες όπως πλήρη βελτιστοποίηση των επικοινωνιών, προώθηση κλήσεων και τηλεδιάσκεψη, ποιότητα φωνής HD και κλήσεις χαμηλού κόστους, καθώς και διάφορες προσθήκες και ενσωματώσεις. Οι συσκευές VoIP μπορούν να δώσουν στο εν κινήσει προσωπικό τη δυνατότητα λήψης κλήσεων σε σημεία που παραδοσιακά δεν θα είχαν σήμα. 

Η τεχνητή νοημοσύνη είναι μια τάση που αναπόφευκτα θα ακολουθηθεί από το σύνολο των επιχειρήσεων. Φροντίστε να τη συνδυάσετε με τη συναισθηματική νοημοσύνη των στελεχών σας για να πιάσετε κορυφαία επίπεδα εξυπηρέτησης, προσωποποιημένης εμπειρίας αλλά και καινοτομίας.


Photo by @yanalya
Previous Post Next Post

Τοποθέτηση προϊόντος