Food and Beverage Blog

Συμβουλές και καθήκοντα για τον νέο Restaurant Manager

Σας προσφέρουν τη θέση του Restaurant Manager και αισθάνεστε λίγο άγχος. Κατανοητό, επειδή η διαχείριση ενός εστιατορίου είναι δύσκολη και χρειάζεται καλές δεξιότητες ηγεσίας για να πετύχει.

restaurant-manager

Αυτός ο κατάλογος βασικών συμβουλών και καθηκόντων για νέους Restaurant Manager μπορεί να σας βοηθήσει να πετύχετε στη βιομηχανία του τουρισμού και της εστίασης.

1. Προσέξτε τη στάση σας
Η στάση σας μπορεί να επηρεάσει σοβαρά τη διάθεση του άμεσου περιβάλλοντος σας. Μια αρνητική στάση περνάει μέσα από τους υπαλλήλους σας στους καλεσμένους σας. Έχοντας μια κακή στάση μπορείτε να ξεθωριάσετε όλη την εμπειρία τους.

Εργαστείτε με τον εαυτό σας για να διατηρήσετε μια θετική στάση, ανεξάρτητα από το τι συμβαίνει γύρω σας ή τι συμβαίνει στη ζωή σας γενικότερα. Φυσικά θα αισθάνεστε ταλαιπωρημένοι από καιρό σε καιρό, αλλά προσπαθήστε να έχετε κατά νου οτι αυτοί που έρχονται σε εσάς, είναι εκεί για να διασκεδάσουν και το τελευταίο πράγμα που θα ήθελαν είναι να τους χαλάσετε τη διάθεση.

2. Λειτουργήστε προληπτικά
Στην εστίαση, μερικές φορές τα πράγματα συμβαίνουν απροσδόκητα. Πρέπει να είστε σε επαγρύπνηση και να σκέφτεστε προληπτικά, αντί να αφήνετε πράγματα να συμβαίνουν και να τρέχετε να τα διορθώσετε. Αυτό σημαίνει ότι κάνεις το καλύτερο που μπορείς σήμερα, για να έχεις μια όμορφη και ομαλή δουλειά αύριο.

Οι ανάγκες του προσωπικού, οι αλλαγές στα μενού, οι νέες προσφορές για ενίσχυση των πωλήσεων είναι από τα πράγματα που μπορείτε να προβλέπετε και να προγραμματίζετε. Δεν είναι ανάγκη για παράδειγμα να ψάχνετε την τελευταία στιγμή έναν σερβιτόρο γιατί κάποιος άλλος δήλωσε ασθένεια. Δεν πρέπει να φτάσουν στον πάτο οι πωλήσεις για να βάλετε ένα happy hour, να κάνετε μια προσφορά ημέρας κλπ.

Διαβάστε επίσης: Food & Beverage Manager - Ο δεκαθλητής του Ξενοδοχειακού στίβου alert-success
3.Ενεργός δράση
Εάν θέλετε οι υπάλληλοί σας να εκτελούν το έργο τους πάντοτε σε υψηλό επίπεδο, πρέπει να είστε εκείνοι που δίνουν το παράδειγμα. Μπορείτε να τους δώσετε γνώσεις ή να κάνετε σύντομα σεμινάρια, αλλά με το παράδειγμα μπορείτε να κάνετε το προσωπικό σας να καταλάβει ακριβώς τι θέλετε και πώς το θέλετε. Εάν ζητάτε από τους σερβιτόρους σας να ακολουθήσουν έναν κανόνα, κάντε το πρώτα εσείς και ακολουθήστε το καθημερινά. Αν σας παρακολουθήσουν να το κάνετε, είναι πιο πιθανό να μιμηθούν τη συμπεριφορά σας από το να ακολουθήσουν τις διαταγές σας έτσι απλά.

reading-menu

4. Να είστε αυτός που επιλύει προβλήματα
Όλα είναι πιθανά όταν εργάζεστε σε  εστιατόριο, από ένα πιάτο που έφτασε κρύο έως ένα έντομο στο φαγητό. Είναι σημαντικό να αναπτύξετε και να ενισχύσετε τις δεξιότητές σας στην επίλυση προβλημάτων, ώστε να μπορείτε να χειριστείτε τυχόν καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.

Συνήθως όταν αντιμετωπίζετε ένα νέο πρόβλημα, ψάξτε αρχικά, την απλούστερη λύση που διορθώνει το πρόβλημα γρήγορα και αποτελεσματικά. Μην το ξανασκεφτείτε. Στο τέλος της βάρδιας πια καθήστε και  αναλύστε το πάλι και σκεφτείτε παρόμοιες πιθανές λύσεις, ώστε να  είστε έτοιμοι όταν αντιμετωπίσετε ξανά ένα τέτοιο πρόβλημα.

5. Να είστε σκληροί με τις διαδικασίες αλλά μαλακοί με τους ανθρώπους
Μπορεί να φαίνεται σαν μια αντίφαση σε όρους, αλλά ένας καλός Restaurant Manager πρέπει να είναι σκληρός αλλά μαλακός ταυτόχρονα. Μπορείτε να προσπαθήσετε να επιτύχετε τους στόχους σας και να οδηγήσετε τους υπαλλήλους σας να βελτιωθούν με αυστηρό τρόπο με τα χρονοδιαγράμματα και τις διαδικασίες σας, ενώ ταυτόχρονα μπορείτε να είστε μαλακοί, κατανοώντας τις ανάγκες τους και προσπαθώντας να είστε κοντά τους.

Διαβάστε επίσης: Πως να βρεις και να προσλάβεις τον ιδανικό Bar Manager alert-success
6. Διατήρηση προσωπικού
Καταστήστε τη διατήρηση του προσωπικού σας μία προτεραιότητα. Η συνεχής αντικατάσταση του προσωπικού μπορεί να είναι μια τεράστια δαπάνη στην εταιρεία σας. Οι πελάτες σε εστιατόρια και γενικά σε ξενοδοχεία έρχονται για την όλη εμπειρία και ένα μεγάλο μέρος αυτής της εμπειρίας έχει να κάνει με το προσωπικό. Όταν έρχονται ξανά είναι σίγουρο οτι απογοητεύονται όταν βλέπουν μόνο νέα πρόσωπα.

taverna

7. Αξιολογήσεις και κοινωνικά δίκτυα
Οι αξιολογήσεις είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι επιλέγουν μια υπηρεσία. Δίνουν προσοχή σε αυτό που αξιόπιστοι χρήστες  λένε για ένα εστιατόριο ή ένα ξενοδοχείο. Δεν είναι τόσο αξιόπιστη η γνώμη έντυπων μέσων ή οι αξιολογήσεις από κάποιους food bloggers γιατί όλοι γνωρίζουμε οτι πληρώνονται για να γράψουν.  Τα κοινωνικά μέσα είναι ο δεύτερος πιο δημοφιλής τρόπος που κάποιος επιλέγει μια υπηρεσία. Δημιουργώντας μια αξέχαστη εμπειρία  κάνει τους ανθρώπους να μιλούν για το εστιατόριο σας να φωτογραφίζουν πιάτα και να ανεβάζουν post. Αυτό είναι η καλύτερη διαφήμιση.

8. Σκεφτείτε τον εαυτό σας
Μια πολύ χρήσιμη διοικητική συμβουλή είναι να σκεφτείτε τη σωματική και ψυχική σας υγεία.

Ακούγεται περίεργο, αλλά είναι ρεαλιστικό: η εργασία στο εστιατόριο είναι μια σκληρή δουλειά. Ένας Restaurant Manager καταπονείται, τραβώντας πολλές ώρες δουλειάς, στέκεται όρθιος, έχοντας υψηλά επίπεδα αδρεναλίνης ανεβαίνει και κατεβαίνει σκάλες. Είναι σίγουρα εξαντλητικό. Η σωματική εξάντληση μπορεί να οδηγήσει σε ψυχική εξάντληση και το αντίθετο.

Φροντίστε την υγεία σας και παραμείνετε σε φόρμα. Δεν θέλετε οι ζαλάδες και οι κρίσεις πανικού να μπουν ανάμεσα σε εσάς και τους καλεσμένους σας.

Διαβάστε επίσης: Οι υπεύθυνοι εστιατορίων δεν γεννιούνται καλοί, σμιλεύονται alert-success
9. Βρείτε κάποιον να ρωτήσετε
Κάποιος είπε κάποτε ότι οι ηλίθιοι άνθρωποι μαθαίνουν από τα λάθη τους, οι έξυπνοι μαθαίνουν από τα λάθη των άλλων. Βρείτε κάποιον που έχει διατελέσει στο έργο που εσείς αντιμετωπίζετε και προσπαθήστε να τον ρωτήσετε ό,τι χρειάζεστε.
Θα βρείτε επίσης πολλές επαγγελματικές πληροφορίες σε φόρουμ, blogs και άλλα μέσα ενημέρωσης. Τίποτα όμως δεν είναι πιο πολύτιμο από έναν έμπειρο επαγγελματία που σκοπεύει να σας βοηθήσει.

Το κλειδί για την επιτυχημένη ηγεσία σήμερα είναι η επιρροή, όχι η εξουσία.
Kenneth Blanchard
Previous Post Next Post

Τοποθέτηση προϊόντος