Food and Beverage Blog

Παράπονα Πελατών. Για γέλια και για κλάματα

Συχνά ο αποδέκτης ενός παραπόνου δεν έχει πολλά περιθώρια για να επιλύσει το πρόβλημα προς όφελος του πελάτη. 

parapona-pelaton

Ο λόγος; Το παράπονο είναι παράλογο ή εξωφρενικό (απόρροια ίσως της χαμηλής νοημοσύνης;). Όπως τα παράπονα που σταχυολόγησε ο βρετανικός ταξιδιωτικός όμιλος THOMAS COOK VACATIONS, τα οποία δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι είναι για γέλια (ή για κλάματα).

Ας τα δούμε:
◎ «Πήγαμε διακοπές στην Ισπανία και είχαμε πρόβλημα με τους οδηγούς ταξί. Ηταν όλοι τους Ισπανοί».
◎ «Η παραλία ήταν αμμουδερή. Έπρεπε να πλύνουμε τα πάντα όταν επιστρέψαμε στο δωμάτιο».
◎ «Κανείς δεν μας είπε ότι θα υπάρχουν ψάρια στο νερό. Τα παιδιά τρομοκρατήθηκαν».
◎ «Με τσίμπησε κουνούπι. Η ταξιδιωτική μπροσούρα δεν έκανε καμία αναφορά για κουνούπια».
◎ «Έπρεπε να περιμένουμε έξω στην ουρά για να πάρουμε το πλοίο και δεν είχε κλιματισμό».
◎ «Είναι καθήκον του τουριστικού πράκτορα να μας προειδοποιήσει για την ύπαρξη ενοχλητικών συνταξιδιωτών».
◎ «Δεν έπρεπε να επιτρέπεται η topless ηλιοθεραπεία. Αποσπούσε συνέχεια την προσοχή του άνδρα μου, που ήθελε απλώς να χαλαρώσει».
◎ «Κλείσαμε μια εκδρομή σε υδάτινο πάρκο αλλά κανείς δεν μας είπε ότι πρέπει να έχουμε μαζί μας μαγιό και πετσέτες. Νομίζαμε ότι συμπεριλαμβάνονται στην τιμή».
◎ «Διαπιστώσαμε ότι η άμμος δεν έμοιαζε με την άμμο της μπροσούρας. Εκεί η άμμος ήταν άσπρη, εδώ είναι κίτρινη».
◎ «Οι δρόμοι ήταν σε κακή κατάσταση και γεμάτοι λακκούβες, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να διαβάσουμε τον οδηγό, ενόσω στο λεωφορείο. Ως εκ τούτου χάσαμε πράγματα που θα είχαν κάνει τις διακοπές μας καλύτερες».
◎ «Το ταξίδι της επιστροφής από την Τζαμάικα στην Αγγλία διήρκησε εννέα ώρες, αλλά μόνο τρεις για τους Αμερικάνους. Αυτό δεν είναι δίκαιο».
◎ «Σύγκρινα την one-bedroom σουίτα μας με αυτή των φίλων μας, που ήταν three-bedroom. Η δική μας ήταν πολύ μικρότερη».
◎ «Όταν κάναμε κράτηση ο αρραβωνιαστικός μου και εγώ ζητήσαμε δύο ξεχωριστά κρεβάτια. Αντ’ αυτού βρήκαμε ένα μεγάλο κρεβάτι (king bed). Τώρα θα πρέπει να με αποζημιώσετε καθώς έμεινα έγκυος, κάτι που δεν θα είχε συμβεί αν κοιμόμασταν σε ξεχωριστά κρεβάτια».

Δείτε το βιβλίο"Παράπονα Πελατών" Τι θέλουν οι πελάτες όταν παραπονούνται, Χειρισμός παραπονούμενων πελατών, Σύνταξη απαντητικής επιστολής, Επιλογή και εκπαίδευση προσωπικού, Τα παράπονα των υπαλλήλων, Τρόποι ενθάρρυνσης των πελατών να παραπονεθούν, Οφέλη από τη σωστή διαχείριση των παραπόνων. Διαβάζοντας το βιβλίο αυτό, θα καταλάβετε ότι τα παράπονα των πελατών είναι δώρα, αρκεί να γνωρίζετε πώς να τα ξετυλίξετε. Χειριστείτε τα παράπονα σωστά και θα εκπλαγείτε με τα αποτελέσματα alert-success
Previous Post Next Post

Τοποθέτηση προϊόντος