Food and Beverage Blog

Γιατί οι διαδικτυακές αξιολογήσεις είναι πιο σημαντικές μετά τον COVID 19

covid-19-OTA-reviews

Η παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία δεν αντιμετώπισε ποτέ πιο δύσκολες συνθήκες λειτουργίας όπως τώρα με τον COVID 19. Με τις ταξιδιωτικές απαγορεύσεις σε παγκόσμιο επίπεδο και μια γενική οδηγία για τον περιορισμό των δραστηριοτήτων εκτός σπιτιού, η πληρότητα των ξενοδοχείων και τα έσοδα έχουν μειωθεί σημαντικά.

Ενώ πολλά ξενοδοχεία τώρα πριν το πιθανό άνοιγμα τους, αντιμετωπίζουν απτές προκλήσεις που σχετίζονται με την κρίση του COVID-19, είναι σημαντικό να κάνουν τον προγραμματισμό τους κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου για να είναι έτοιμα στο χρονικό διάστημα που η αγορά θα αρχίσει να ανακάμπτει.

Οι ξενοδόχοι αυτή τη στιγμή αναρωτιούνται πώς μπορούν να προβάλλουν την ιδιοκτησία τους ως έναν επιθυμητό πάροχο διαμονής στο πρώτο κύμα ταξιδιωτών που θα εισρεύσουν μετά τον COVID-19 καθώς η αγορά θα αρχίσει με πολύ δειλά βήματα να σταθεροποιείται.

Είναι σημαντικό να καταλάβει ο Ξενοδόχος οτι αυτό που θα λέγεται στα δίκτυα online αξιολόγησης θα έχει τόσο βαρύνουσα σημασία αυτή τη στιγμή όση και η επιβίωση της μονάδας τους.
Αυτά τα κανάλια  μπορούν είτε να βελτιώσουν είτε να καταστρέψουν τη φήμη ενός Ξενοδοχείου δεδομένου ότι η διαδικτυακή κυκλοφορία και η χρήση κοινωνικών μέσων έχει φτάσει σε επίπεδα ρεκόρ ως αποτέλεσμα των οδηγιών για τον  COVID-19 από τα κράτη, για διαμονή στο σπίτι.

Όλοι οι Ξενοδόχοι πρέπει να δώσουν τη μεγαλύτερη σημασία στα social media και στα online reviews αυτή τη στιγμή, περισσότερο από ποτέ.

covid-19-amada-colossos-on-macbook

Γιατί έχει σημασία αυτό που λέγεται στο διαδίκτυο;
Μια πρόσφατη έρευνα που διεξήγαγε η TrustYou έδειξε ότι υπάρχουν πραγματικοί οικονομικοί κίνδυνοι για ξενοδοχεία με χαμηλή βαθμολογία στο διαδίκτυο:

Για να αυξήσετε τις τιμές σας, που είναι βασικός στόχος του τμήματος πωλήσεων σας, πρέπει να δημιουργήσετε ζήτηση για το προϊόν σας. Στην έρευνά μας, το 88% των ταξιδιωτών απέρριψε αυτόματα τα ξενοδοχεία με βαθμολογία κριτικών κάτω από τα τρία αστέρια και το 33% απέρριψε ξενοδοχεία κάτω από τα τέσσερα αστέρια. Αυτό σημαίνει, ανεξάρτητα από την τιμή, το ένα τρίτο όλων των ταξιδιωτών θα βλέπει ξενοδοχεία μόνο με την υψηλότερη βαθμολογία φήμης, δήλωσε η Valerie Castillo, εκπρόσωπος μάρκετινγκ της TrustYou.

Συνήθως αυτοί οι πελάτες που ανήκουν στο 33% είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν ένα υψηλό αντίτιμο για μια πολλά υποσχόμενη υπηρεσία.

Εάν ένα ξενοδοχείο έχει φτωχή φήμη και έχει αξιολογηθεί αρνητικά στο διαδίκτυο, κινδυνεύει να περιορίσει τον αριθμό των επισκεπτών που μπορεί να προσελκύσει και τα έσοδα που μπορεί να αποφέρει.
Δεδομένου του τεράστιου όγκου των επισκεπτών που κάνουν κράτηση μέσω OTA, και εκείνων που κάνουν διαδικτυακή έρευνα πριν λάβουν αποφάσεις, θα περιορίσει πολύ το κοινό που θα θεωρήσει αυτό το ξενοδοχείο ως έναν αξιόπιστο προορισμό.

covid-19-at-home-hotel-review-on-laptop

Πως να δράσει τώρα κανείς;
Τώρα, σε μια εποχή που η δραστηριότητα στα καταλύματα είναι ανύπαρκτη, μπορεί να είναι μια καλή ευκαιρία για τους ξενοδόχους να επανεξετάσουν και να παρακολουθήσουν όσα έχουν ειπωθεί για το ξενοδοχείο τους στο διαδίκτυο, τους τελευταίους μήνες και να ενεργήσουν όπου χρειάζεται.

Για παράδειγμα, εάν αρκετά σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έλεγαν ότι η διαδικασία του check-in  ήταν επίπονη και άσκοπα χρονοβόρα, η ομάδα του Front Office πρέπει να επανεξετάσει τις πρακτικές τους τώρα, να επικοινωνήσει μετο προσωπικό μέσω διαδικτύου και να στήσει μια καλύτερη εμπειρία επισκεπτών.

Ακριβώς όπως τα αρνητικά συναισθήματα στο διαδίκτυο μπορούν να έχουν δυσμενείς επιπτώσεις στην ικανότητα ενός ξενοδοχείου να προσελκύσει επισκέπτες, έτσι και τα θετικά σχόλια στο διαδίκτυο και οι βαθμολογίες μπορούν να υποστηρίξουν άμεσα τα έσοδα ενός ξενοδοχείου.

Στηρίξτε την προσπάθεια σας στη φήμη όχι μόνο στην τιμή 
Υπάρχουν τεχνολογίες σήμερα που ενσωματώνουν συνολικά τη διαδικτυακή φήμη σε αναλυτικά στοιχεία, δίνοντας τη δυνατότητα στους υπευθύνους Marketing, να παρακολουθούν τις αντιλήψεις των πελατών και να τις μετατρέπουν σε βελτίωση των υπηρεσιών.

 Είναι σημαντικό το Marketing με το Τμήμα πωλήσεων να ενσωματώσουν τον αντίκτυπο των αξιολογήσεων και των κριτικών των επισκεπτών, στις προσφορές τους, ώστε να αντικατοπτρίζουν την πρόσθετη αξία που προσφέρουν οι υπηρεσίες και τα χαρακτηριστικά του ξενοδοχείου πέρα ​​από την τιμή.

Τα ξενοδοχεία πρέπει να διασφαλίσουν οτι εκτός από την ασφάλεια την οποία θα παράσχουν στις εγκαταστάσεις τους ακολουθώντας όλα τα πρωτόκολλα , θα δώσουν και ένα προϊόν πρόσθετης αξίας το οποίο θα το έχουν σχεδιάσει μέσα από τις ανάγκες της συγκεκριμένης περιόδου αλλά και μέσω των πολυπληθέστερων απαιτήσεων βελτίωσης που είχαν στα εσωτερικά ερωτηματολόγια και στις διαδικτυακές αξιολογήσεις.


Ένα μήνυμα από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο και συνιδρυτή της Trip Advisor, Steve Kaufer, προς τον κλάδο των ταξιδιών, του τουρισμού και της φιλοξενίας.

Σίγουρα αυτό δεν είναι μια φυσιολογική σαιζόν, ούτε η κατάσταση όπως διαμορφώνεται είναι ελκυστική για τους ξενοδόχους. Θα πρέπει όμως να σκεφτούν πως οι στιγμές επιβάλλουν να δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους αντί να στρουθοκαμηλίσουν βάζοντας το κεφάλι στην άμμο, με στόχο να το ξαναβγάλουν το 2021

Previous Post Next Post

Τοποθέτηση προϊόντος