Food and Beverage Blog

Ξενοδοχεία προσφέρουν διαδικτυακά μαθήματα

ksenodoxeia-prosfeproun-diadiktyaka-mathimata-two-chairs

Μπορεί ακόμη να μην έχει ανάψει το πράσινο φως για την άρση των περιορισμών και την επανεκκίνηση του τουρισμού, ωστόσο πολλά ξενοδοχεία δεν μένουν με σταυρωμένα τα χέρια, προσφέροντας εκπαιδευτικό υλικό και μαθήματα για να καταδείξουν στο κοινό που τους ακολουθεί την εξειδίκευση και την άρτια γνώση των προϊόντων/υπηρεσιών τους.

Τώρα πια οι άμεσα ενδιαφερόμενοι μπορούν να μυηθούν, από ξενοδοχεία σε κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς, στα μυστικά του ταϊλανδέζικου μασάζ, της κουλτούρας του Μπαλί, αλλά και του κρασιού της Σαντορίνης. Όλα αυτά παραμένοντας σπίτι και χωρίς καμία απολύτως χρέωση!

To Canyon Ranch, μέσα από τα εταιρικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το μπλογκ του, ανεβάζει άρθρα και βίντεο, δίνει συμβουλές, απαντά σε συνηθισμένες ερωτήσεις σχετικά με τη διαχείριση του στρες, την ευεξία, τη διατροφή και την υγεία.

Το Mandarin Oriental στο Μαϊάμι, παραδίδει στη σελίδα του στο Instagram μαθήματα μαγειρικής στα Αγγλικά και τα Ισπανικά. Το Capella Ubud στο Μπαλί δημιούργησε επιμορφωτικό και αμφίδρομο περιεχόμενο στο Instagram για να μοιραστεί το κάλος της τοπικής κουλτούρας, αλλά και να δώσει συμβουλές ευζωίας. Το υλικό επίσης περιλαμβάνει εκμάθηση τοπικών χορών, μυστικά για την παρασκευή ενός τοπικού χυμού και συμβουλές για ένα χαλαρωτικό μπάνιο διανθισμένο με αρωματικά λουλούδια.

ksenodoxeia-prosfeproun-diadiktyaka-mathimata-sunset-pool

Το Banyan Tree στο Πουκέ, που φημίζεται για τον σεβασμό που επιδεικνύει στο περιβάλλον, δημοσίευσε ένα επιμορφωτικό βίντεο σχετικά με τις τεχνικές της αναπνοής και πώς μπορούμε να αναπνέουμε σωστά. Το μάθημα περιστρέφεται γύρω και από την ιστορία του ξενοδοχείου και εστιάζει στην πρωτοβουλία των ιδρυτών να φυτέψουν 7.000 δέντρα.

Τα δε Katikies Resorts & Club στην Σαντορίνη, προορισμό που μεταξύ άλλων φημίζεται για το κρασί του, ξεκίνησε διαδικτυακά μαθήματα σε συνεργασία με τον Γιάννη Καρακάση, φημισμένο γνώστη του οίνου (μόλις 300 άτομα στον κόσμο βρίσκονται σε αυτή την ειδική λίστα), εμπλουτισμένα με ερωταπαντήσεις σχετικά με την Σαντορίνη και το φημισμένο κρασί της.

Αυτή την εποχή κυριαρχούν δύο ειδών εταιρείες. Αυτές που προετοιμάζονται, στρώνοντας το έδαφος για την επόμενη μέρα και αυτές που απλώς περιμένουν να έρθει η επόμενη μέρα για να δουν τι θα κάνουν. Ολα αυτά για μια επόμενη μέρα όπου η πίτα θα έχει συρρικνωθεί δραστικά και ο ανταγωνισμός θα χτυπήσει κόκκινο, σε μια απέλπιδα προσπάθεια να κλαπούν πελάτες από τον ανταγωνισμό (ο θάνατός σου η ζωή μου). Είναι μάλλον ηλίου φαεινότερο ποιες εταιρείες θα επικρατήσουν...
Previous Post Next Post

Τοποθέτηση προϊόντος