Food and Beverage Blog

Δείξτε αλλιώς στο instagram το εστιατόριο σας.

Είναι ένα γενικό φαινόμενο οτι οι μικρότερες επιχειρήσεις δεν έχουν τη δυνατότητα να προσλάβουν μια ομάδα που θα τρέχει τα κοινωνικά τους δίκτυα. Οι περισσότερες λοιπόν επιχειρήσεις εστίασης αναλαμβάνουν να τρέξουν και να αναπτύξουν τα δίκτυα μόνες τους.


instagram-gia-to-estiatorio

Ακούω από πολλούς ιδιοκτήτες κάτι αντίστοιχο με αυτό που λένε οι νοικοκυρές, "Βοηθήστε με, πείτε μου τι να μαγειρέψω αύριο" Έτσι κι αυτοί βάζουν το ένα φαγητό μετά το άλλο και κάποια στιγμή έχουν εξαντλήσει όλον τον κατάλογο.



Από εκεί και μετά έρχεται το ερώτημα. Και τώρα τι ανεβάζουμε; Ευτυχώς για εσάς υπάρχουν πολλά που μπορείτε να κάνετε και τα έχω συγκεντρωμένα εδώ.

1. Κάντε ειδική μνεία στο πόσο νοιάζεστε για την εξοικονόμηση φαγητού
Δεν είναι κακό να δείξετε ένα πρόσωπο που νοιάζεται για το περιβάλλον, για τους πόρους της φύσης και γενικότερα οτι δεν σπαταλάτε φαγητό.







Meet Dennis! He’s one of the Chefs at True Food Kitchen helping us rescue the (oversupplied) cooked rice that major restaurants have leftover at the end of the night. This waste is hard to avoid because big restaurants would rather have too much than too little. This unfortunately equates to lots and lots and LOTS of food waste. We are SOUL grateful to be partnering with incredible restaurants and chefs in San Diego to put an end to restaurant food waste. They store the extra rice in bins that we collect the following day. We dehydrate the rice and mill into flour that we bake as the base of all the cookies. Each pick up we do, each cookie you purchase, we are hoping to make the end of a supply chain, the beginning of a food revolution. You know the tag line... SOULMUCH 👏🏻more 👏🏻than 👏🏻cookies 👏🏻. First person to guess the exact amount of pounds of food Dennis is holding, gets a free cookie of their choice sent to them!!!😋🍪
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SOULMUCH more than cookies ♻️ (@soul.much) στις

2. Δείξτε οτι ενδιαφέρεστε για την ανακύκλωση
Μέσα σε ένα εστιατόριο, υπάρχει πληθώρα σκουπιδιών που καταλήγουν στο πουθενά. Γιατί να μην αναπτύξετε μια φιλοσοφία λίγο πιο φιλική στο περιβάλλον και να καυχηθείτε γι αυτό στο instagram δείχνοντας τι κάνετε. Επειδή είναι κάδοι σκουπιδιών νομίζετε οτι δεν αρμόζουν να αναρτηθούν; Κάνετε μέγα λάθος, επιβάλλεται.


3. Δείξτε το προσωπικό σας να δουλεύει
Είναι πολύ ωραίο να δει ο πελάτης σας εικόνες από αυτούς που υπό κανονικές συνθήκες δεν μπορεί να δει. Παρουσιάστε λοιπόν τους κρυφούς ήρωες.


4. Κάντε γνωστές τις δράσεις προς το σύνολο
Σε κάποιες περιπτώσεις καλούμαστε να προσφέρουμε στο σύνολο είτε από το περίσσευμα μας είτε από το υστέρημα μας. Δεν είναι κακό να αναρτήσουμε μια ταπεινή δημοσίευση από μια ενέργεια που έγινε για το κοινό καλό.


5. Ανεβάστε τα μέτρα προφύλαξης του εστιατορίου σας
Από εδώ και μπρος θα είναι πολύ σημαντικό να δείχνει κανείς στο κοινό, οτι μπορεί να εμπιστεύεται την επιχείρηση σας, γιατί παίρνετε πολύ σοβαρά μέτρα στην καταπολέμηση της μετάδοσης ιών και άλλων μολυσματικών παραγόντων.


6. Δείξτε ότι βελτιωτικές κινήσεις κάνετε
Μπορεί να πήρατε ένα καινούργιο μηχάνημα ή να κάνατε μια μεγάλη ανακαίνιση. Ο κόσμος θέλει να δει οτι δίνετε μεγάλη σημασία στην ανανέωση και ειδικά σε βελτιώσεις που θα έχουν να κάνουν είτε με την ποιότητα των υπηρεσιών είτε με την ασφάλεια των προϊόντων σας.


7. Κάντε χιούμορ, πουλάει.
Οι χιουμοριστικές φωτογραφίες οι οποίες είναι στα όρια του θεμιτού, φέρνουν τον πελάτη πιο κοντά και τον κάνουν να νιώθει πιο οικεία μαζί σας. Κάντε το αλλά με μέτρο.


8. Κανείς δεν είναι τέλειος!
Πολλές φορές μια αποτυχία, μια αστοχία μπορεί να φέρει τέτοια αλληλεπίδραση στα κοινωνικά δίκτυα που δεν φαντάζεστε. Αν έπεσε στα χέρια σας μια τέτοια στιγμή του καταστήματος σας, ζητήστε τη από αυτόν που την τράβηξε κι ανεβάστε τη.


9. Γωνίες ενδιαφέροντος
Δημιουργήστε μερικές γωνίες ή σημεία με ιδιαίτερο design ώστε να προτρέπουν τον κόσμο να βγάλει μια φωτογραφία εκεί και να σας κάνει tag ώστε να σας μάθει περισσότερο κοινό μέσα από τα media. Καλό είναι τα σημεία αυτά να μην είναι κοντά στους ανθρώπους που τρώνε για να μην ενοχλούνται από τη φωτογράφιση των άλλων.



10. Δημοσιεύστε γνωμικά τα λεγόμενα "quotes"
Όταν δεν έχουμε κάτι σε φωτογραφικό υλικό, είναι μια καλή ιδέα να ανεβάσουμε κάποιο γνωμικό σχετικά με το φαγητό, το κρασί ή οτιδήποτε άλλο. Δίνουν λύσεις σε περιόδους με κενό έμπνευσης.




Είναι πολλά αυτά που έχετε να κάνετε post στο Instagram εκτός από το να ανεβάζετε διαφορετικές εκδοχές των φαγητών σας. Ο κόσμος θέλει να δει την ανθρώπινη πλευρά σας, την πλευρά εκείνη που χωρίς φίλτρα και μακιγιάζ δείχνει την επιχείρηση όπως είναι από μέσα. Αυτοσχεδιάστε και δεν θα χάσετε.
Previous Post Next Post

Τοποθέτηση προϊόντος