Food and Beverage Blog

Πως να χειριστείτε τα κοινωνικά δίκτυα τις μέρες του Covid-19

Μέσα από μια μαζική εξάπλωση της πανδημίας του Coronavirus, COVID- 19 τα κοινωνικά μέσα έχουν γίνει πιο σημαντικά από ποτέ στο ευρύ κοινό και στις εταιρείες την ώρα που προσπαθούν να αλληλεπιδράσουν με το κοινό τους. 


Με τα lock down, δηλαδή τον περιορισμό στο σπίτι, το Facebook, το Twitter, το Instagram και οι άλλες πλατφόρμες αναλαμβάνουν έναν εντελώς νέο ρόλο στην καθημερινότητά μας - μια σημαντική ψυχαγωγική απόδραση από την πραγματικότητα της τρέχουσας κατάστασης, έναν τρόπο αλληλεπίδρασης με την οικογένεια, τους φίλους και τους αγαπημένους μας, και μια πηγή πληροφόρησης με τις πιο πρόσφατες εξελίξεις.

Καθώς τα ακροατήρια είναι πιο απομονωμένα από πριν, είναι σημαντικό οι εταιρείες να χρησιμοποιούν την κοινωνική τους παρουσία για να προσεγγίσουν το κοινό και να συνδεθούν με το σωστό μήνυμα τώρα που το χρειάζονται περισσότερο.

Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές για να διασφαλίσετε ότι θα παραμείνετε στη σωστή πλευρά της κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια της τρέχουσας πανδημίας.

Ελέγξτε συχνά τα μηνύματά σας
Ίσως το πιο σημαντικό σημείο για να εξασφαλίσετε ότι συνδέεστε με την κοινότητά σας κατά τη διάρκεια της επιδημίας είναι τα μηνύματα σας. Μπορεί να είναι εύκολο για πολλά ξενοδοχεία να κάνουν απλά κάποιες προγραμματισμένες δημοσιεύσεις χωρίς αμεσότητα έτσι όπως θα το έκαναν κάτω από κανονικές συνθήκες. Ωστόσο, αυτό μπορεί να μην είναι η καλύτερη στρατηγική για διάφορους λόγους:

Η επιδημία του Coronavirus έχει προκαλέσει μια δραστική και θεμελιώδη αλλαγή στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων, οπότε αγνοώντας το γεγονός αυτό και μην αντιμετωπίζοντας το μέσω των καναλιών σας μπορεί να φανεί σαν να μην καταλαβαίνετε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το κοινό σας σήμερα. Αυτό όχι μόνο απομακρύνει την επιχείρησή σας από το ακροατήριό σας, αλλά μπορεί ακόμη και να προκαλέσει αντιδράσεις.

Η συνέχιση μιας αστείας ή δημιουργικής καμπάνιας που είχε προγραμματισθεί πριν από λίγες εβδομάδες μπορεί τώρα να δώσει την αίσθηση της αδιαφορίας και της ανυπαρξίας στο ακροατήριό σας - προκαλώντας όχι μόνο την πιθανή μείωση των μελών σας  αλλά και την βλάβη της εικόνας σας σε μακροπρόθεσμη βάση.


Ζωντανέψτε το Brand σας
Πέρα από το να σκεφτόμαστε πώς να διατηρήσουμε τα έσοδα της εταιρείας θα μπορούσε κανείς να δοκιμάσει να αναρτήσει χρήσιμο κοινωνικό περιεχόμενο.

Για παράδειγμα, εάν το ξενοδοχείο σας διαθέτει μια ομάδα από Chef και Μαγείρους γιατί να μην δημιουργήσετε ένα βίντεο με συνταγές οι οποίες ανεβάζουν το ανοσοποιητικό σύστημα.

Εάν η επιχείρησή σας δεν έχει πληγεί πολύ σκληρά όσο κάποιοι άλλοι σε αυτή την κρίση, θα μπορούσατε επίσης να κοιτάξετε τον αλτρουισμό για να δείξετε στην κοινότητά σας ότι είστε εκεί γι αυτούς. Για παράδειγμα να διοργανώνατε μια προτροπή για αιμοδοσία στην τοπική κοινότητα.

Μην τροφοδοτείτε το Ιοφοβικό τσουνάμι
Ενώ η άνοδος των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης επέτρεψε την ελεύθερη ροή πληροφοριών σε ολόκληρο τον κόσμο, εμπνέοντας και προωθώντας την αλλαγή όταν πρόκειται για παγκόσμια ζητήματα, αυτή η υπερφόρτωση πληροφοριών μπορεί μερικές φορές να είναι επιζήμια για το κοινό που χρησιμοποιεί τα κοινωνικά μέσα.
Σε αντίθεση με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, τα άτομα που δημοσιεύουν στην όποια πλατφόρμα, δεν έχουν κανένα περιορισμό όσον αφορά την αξιοπιστία του τι μπορεί να αναρτηθεί και τι όχι. Η παραπληροφόρηση έχει εξαπλωθεί ευρέως από τους χρήστες των κοινωνικών μέσων κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Coronavirus - αυτό μπορεί να είναι επιβλαβές όχι μόνο στις συνεχιζόμενες προσπάθειες των κυβερνήσεων και των επαγγελματιών υγείας, που προσπαθούν να βρουν τις σωστές πληροφορίες εκεί έξω, αλλά και για την ψυχική υγεία και τη γενική ευημερία των ανθρώπων που τα διαβάζουν.

Ως εκ τούτου, παροτρύνουμε όλες τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται επί του παρόντος στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης να διεξάγουν έρευνα, όταν βάζουν κάθε είδους πληροφορία στις κοινωνικές τους πλατφόρμες. Ελέγξτε τα γεγονότα και διασταυρώστε τα πριν τη δημοσίευση, για να διασφαλίσετε ότι δεν θα εξαπλωθούν περαιτέρω αναξιόπιστες πληροφορίες.

Αλλάξτε τη στρατηγική σας, όχι την ορατότητά σας
Με τόσους πολλούς νέους κανόνες που πρέπει να λάβουμε υπόψη όταν πρόκειται για πιθανή βλάβη της εικόνας μας, είναι κατανοητό ότι πολλοί ξενοδόχοι θα μπουν στον πειρασμό να απομακρυνθούν πλήρως από τις πλατφόρμες - τουλάχιστον μέχρι να εμφανιστεί μια  κατάσταση ανάκαμψης.

 Ωστόσο, αυτό είναι ακριβώς το αντίθετο από αυτό που πρέπει να κάνετε. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, αυτή είναι η ώρα που το κοινό σας χρειάζεται περισσότερο, γι 'αυτό πρέπει να είστε εκεί γι' αυτούς.

Το κοινό σας ξοδεύει περισσότερο χρόνο στα κοινωνικά μέσα από ποτέ άλλοτε. Είναι σημαντικό να παρουσιάζετε τον εαυτό σας σε αυτούς, προσφέροντας μια πραότητα μέσα σε όλο αυτόν τον θόρυβο αγωνίας και πανικού των κοινωνικών πλατφορμών. Δεν μπορείτε να δείτε αυτή τη στιγμή κάποιο όφελος από τις αναρτήσεις σας αλλά αν το χειριστείτε σωστά θα έχετε πολύ θετικό αντίκτυπο στο κοινό σας τώρα που περισσότερο από ποτέ θέλει μια σταγόνα ηρεμίας, κανονικότητας και ισορροπίας.

Να είστε ενήμεροι για τον αγώνα του κοινού σας
Αυτή η συμβουλή δεν περιορίζεται μόνο στην αντιμετώπιση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, κατά τη διάρκεια της επιδημίας Coronavirus - θα πρέπει πάντα να τοποθετείτε τις ανησυχίες των πελατών σας στο προσκήνιο του μυαλού σας κάθε φορά που δημοσιεύετε στα κοινωνικά μέσα.

Πριν δημοσιεύσετε κάτι, να έχετε επίγνωση του τι λέτε και πώς μπορεί να το αντιληφθεί - όχι μόνο το κοινό σας αλλά και το ευρύτερο κοινό. Είναι πιθανό ότι κάθε επιχείρηση θα αισθανθεί τον αντίκτυπο αυτής της κρίσης, οπότε μην αφήσετε το περιεχόμενό σας να προκαλέσει περισσότερη ζημιά, αφήνοντάς το ανεξέλεγκτο.
Previous Post Next Post

Τοποθέτηση προϊόντος