Food and Beverage Blog

Γίνε ο καλύτερος Bar Manager

barman-steering-cocktail
Η δουλειά του Bar Manager είναι σημαντική. Είτε έχουμε να κάνουμε με ένα μοντέρνο μικρό κοκτέιλ μπαρ είτε με ένα αρκετά πολύβουο μπαρ σε ένα all inclusive ξενοδοχείο, υπάρχουν πολλά πράγματα που οδηγούν σε ένα επιτυχημένο μοντέλο διαχείρισης των μπαρ εκτός από το να σερβίρονται κοκτέιλ, παγωμένες μπύρες και να είναι το προσωπικό κοινωνικό και φιλικό με τους πελάτες.


Με τα κατάλληλα εργαλεία, τους ποιοτικούς πόρους και τους κατάλληλους ανθρώπους, μπορείτε να πετύχετε περισσότερα πράγματα με λιγότερο κόπο.
Έχοντας υπάρξει για πολλά χρόνια πίσω από το μπαρ, έχω συγκεντρώσει κάποιες συμβουλές που θα μπορούσαν να βοηθήσουν κάποιον σε αυτή τη θέση να πετύχει χωρίς σπουδαία λάθη.

1. Γνωρίστε την τοπική αγορά σας
Ποια είναι η αγορά στην περιοχή που δουλεύετε; Για παράδειγμα, ποιον ανταγωνίζεστε στην περιοχή; Γιατί να μην πάει κάποιος στο επόμενο γωνιακό μπαρ αντί του δικού σας; Υπάρχουν πράγματα που μπορείτε να βελτιώσετε και να κερδίσετε μια επιπλέον μερίδα της πελατειακής πίτας ή θα είστε ένας επαγγελματίας που ευελπιστείτε να δουλέψετε όταν γεμίσουν όλοι οι άλλοι;

Αν μιλάμε για ένα Bar Ξενοδοχείου κάποιος μπορεί να πει ότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Λάθος! Υπάρχει και μάλιστα μεγάλος ανταγωνισμός. Υπάρχει ένας ψηφιακός κόσμος που οι ευχαριστημένοι πελάτες γράφουν κριτικές για το ξενοδοχείο και μια μερίδα από αυτούς είναι οι δυσαρεστημένοι πελάτες που κατακεραυνώνουν τα Ξενοδοχεία. Φανταστείτε πόσο σημαντικό είναι όταν τα ποσοστά ικανοποίησης του ξενοδοχείου αυξάνονται λόγω των ικανοποιημένων πελατών του Bar.

2. Κάντε το επειδή σας αρέσει
Το να είσαι Manager σε μπαρ δεν είναι τόσο εύκολο όσο αρχικά σκέφτεστε. Εάν θέλετε να διαχειριστείτε ένα μπαρ επειδή αγαπάτε αυτή τη δουλειά, είστε στο σωστό δρόμο, οπότε μείνετε παθιασμένοι με αυτό. Με αυτή τη στάση ενθουσιασμού, η οποία αποτυπώνεται σε πράξεις από όλη την ομάδα σας,  οι πελάτες σας θα θυμούνται την εμπειρία τους και ενδεχομένως να έρχονται  ξανά και ξανά επειδή τους έχετε αφήσει ωραίες μνήμες.

3. Μην φοβάστε να "μπείτε" όποτε χρειαστεί
Εάν μπαίνετε που και που και βοηθάτε στα καθήκοντα του μπαρ, θα έχετε καλύτερη κατανόηση των συναισθημάτων τόσο των πελατών σας όσο και της ομάδας σας. Καμία γνώση ή έρευνα μάρκετινγκ δεν μπορεί να αντικαταστήσει την εμπειρία της συνεργασίας με το προσωπικό σας, από καιρό σε καιρό και θα εμπλουτίσει όχι μόνο το σεβασμό του προσωπικού σας αλλά και την ικανοποίηση των πελατών σας, βλέποντας τον Bar Manager να τους εξυπηρετεί.

4. Κάντε το καθάρισμα, δεύτερη φύση της ομάδας σας
Μην υποτιμάτε την άσχημη εντύπωση ενός σαθρού και βρώμικου καταστήματος. Το 19% των καταναλωτών ανέφερε έλλειψη καθαριότητας και το 92% θεωρεί την καθαριότητα πρώτο μέλημα κατά την επιλογή ενός Τουριστικού θέρετρου. Στο μπαρ, θρυματισμένα κομματάκια γυαλιού, επιφάνειες που κολλάνε και  σκονισμένα τραπέζια δίνουν αυτόματα κακή εικόνα στους πελάτες. Εσείς μπορεί εργάζεστε και να μην βλέπετε πολλά ... αλλά αυτοί απολαμβάνουν ελεύθερο χρόνο κι έτσι έχουν την άνεση να παρατηρούν τα πάντα.

5. Μην φοβάστε να είστε κοινωνικοί
Όταν οι managers των μπαρ δημιουργούν έστω και τις ελάχιστες κοινωνικές σχέσεις με τους πελάτες, δημιουργούν μια σύνδεση με κάποιον που θα μπορούσε να γίνει υποστηρικτής του μπαρ και ίσως και ολόκληρου του ξενοδοχείου. Αλληλεπιδράστε λαμβάνοντας πάντα υπόψιν τα όρια και μάθετε το προσωπικό σας να κάνει το ίδιο. Εξηγήστε τους ότι αυτή η δουλειά είναι κάτι περισσότερο από το να κάνουν ένα ποτό και μετά να φέρουν το λογαριασμό.


6. Εξ ίσου σημαντικό είναι το μάρκετινγκ
Μάθετε ότι καινούργιο κυκλοφορεί σχετικά με το μάρκετινγκ του μπαρ. Τα blogs και οι ιστοσελίδες που εξειδικεύονται σε θέματα μπαρ αποτελούν εξαιρετικά αποτελεσματική πηγή πληροφοριών. Θα δείτε άρθρα σχετικά με τις νέες τάσεις, νέες τεχνικές πώλησης, νέες συσκευές, νέα εργαλεία και φυσικά νέα προϊόντα. Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να χρησιμοποιήσετε αυτό που μαθαίνετε, προσπαθώντας να δείξετε ότι δεν είστε ακόμα ένας χώρος που πουλάει οινόπνευμα, αλλά το κεφάλι σας περιστρέφεται σε ότι κυκλοφορεί προκειμένου να προσφέρετε μια εμπειρία αιχμής. Προσθέστε σε αυτό και την καλή χρήση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης και όλα μαζί μπορούν να εκτοξεύσουν την αξία σας.

7. Αναπτύξτε τις ικανότητες ηγεσίας σας.
Όταν είστε επικεφαλής μιας ομάδας, η σωστή ηγεσία μπορεί να κάνει τους ανθρώπους να δουλεύουν καλύτερα και να γίνουν πιο αποτελεσματικοί.Υπάρχουν βιβλία που εξηγούν πρακτικά, τρόπους που μπορείτε να γίνετε ηγέτης κι όχι απλά ένας διευθυντής. Εάν είστε νέοι στη δουλειά, αυτά τα πράγματα μπορεί να σας ακουστούν υπερβολικά, αλλά υπάρχουν πολλοί νέοι διευθυντές μπαρ που έγιναν υπεύθυνοι για μια ομάδα χωρίς να έχουν προλάβει να αποκτήσουν πολλή εμπειρία και αυτό αργά ή γρήγορα μπορεί να τους κάνει να αποτύχουν. Ρωτήστε άλλους, πιο έμπειρους,  στο ξενοδοχείο, πώς λειτουργούν, πώς αντιμετωπίζουν το προσωπικό τους και μάθετε από τους μεγαλύτερους. Οι διευθυντές των εστιατορίων έχουν περάσει τις περισσότερες φορές και από τη δουλειά του Bar και θα μπορούσαν να σας διδάξουν πολλά πράγματα για την ηγεσία.

zigger

8. Κάνετε την ανώτερη διοίκηση να σας αγαπά
Οι περισσότεροι εργοδότες ή γενικοί διευθυντές προτιμούν να προσλαμβάνουν άτομα με ωραία στάση. Ένας Γάλλος Διευθυντής στο παρελθόν μου είπε κάποτε ...
Βασίλη ... μην προσλαμβάνεις δεξιότητες! Πρόσλαβε στάση... και εκπαίδευσε τους μετά, να αναπτύξουν τις απαιτούμενες δεξιότητες και την ταχύτητα που επιθυμείς. 
Οι δεξιότητες έρχονται μέσα από τη δουλειά και την εκπαίδευση, η στάση έρχεται από τον χαρακτήρα και δύσκολα θα πετύχεις κάποιο αποτέλεσμα σε αυτό.

Έτσι, αν κατορθώσετε να είστε ένας καλός ηγέτης, έχοντας πρόσχαρους ανθρώπους γύρω σας να σας πλαισιώνουν, θα τους οδηγήσετε αυτούς τους ανθρώπους, να μάθουν από εσάς και να γίνουν καλύτεροι κοντά σας, έτσι ώστε να έχουν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα. Αυτά τα καλά αποτελέσματα θα προκαλέσουν, μεγαλύτερα έσοδα για το μπαρ σας, καλύτερες αξιολογήσεις και περισσότερα χαμόγελα στον εργοδότη σας. Τι θέλει ο κάθε ιδιοκτήτης για να είναι καλά; Ευχαριστημένο πελάτη, ευχαριστημένο υπάλληλο, καλό ταμείο. Πετύχετε αυτά και θα σας αγαπήσουν.


9. Η οικονομία είναι χρυσός
Όταν είστε υπεύθυνος ενός μπαρ, ουσιαστικά είστε υπεύθυνος και για την οικονομική ευημερία του. Μερικές φορές, δεν είναι δυνατή η αύξηση των πωλήσεων,για πολλούς και διάφορους λόγους. Αν λοιπόν βρεθείτε σε μια περίοδο που τα έσοδα δεν μπορούν να πάνε προς τα πάνω, φροντίστε τα έξοδα να πάνε προς τα κάτω. Η μισθοδοσία είναι κάτι που πρέπει να σκέφτεστε, όλη την ώρα. Μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά μέσα σε ένα μήνα, για το λειτουργικό κόστος του μπαρ σας. Εκτός από αυτό, χρησιμοποιώντας τους πόρους σας με προσοχή, μπορεί να μειώσει τις ζημιές στον εξοπλισμό, την περιττή σπατάλη των προϊόντων κλπ. Όλα αυτά μπορούν να αλλάξουν συνολικά το μηνιαίο ισοζύγιο ακόμα και αν δεν έχετε αυξήσει τις πωλήσεις σας καθόλου.

Συμπέρασμα
Αν θέλετε να είστε Bar Manager, πρέπει να είστε μια ευχάριστη προσωπικότητα, με επικοινωνιακές δεξιότητες, να αγαπάτε πολύ αυτό που κάνετε, να ψάχνεστε διαρκώς, να ρωτάτε για να μαθαίνετε, να σέβεστε τα χρήματα που πληρώνεστε, καθώς και τα χρήματα που πληρώνονται για να λειτουργεί συνολικά αυτό το Bar.  Καλή επιτυχία !
Previous Post Next Post

Τοποθέτηση προϊόντος