Food and Beverage Blog

Δημιουργήστε δέσμευση στους υπάλληλους σας

meeting-room

Περάστε χρόνο για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τους υπαλλήλους σας. Οι διευθυντές που χρειάζονται χρόνο για να μάθουν περισσότερα για το περιβάλλον που ζουν και εργάζονται οι  υπάλληλοι τους.



Δεν είναι τυχαίο οτι μεγάλοι οργανισμοί παγκοσμίως ασχολούνται συχνά με το ποσοστό δέσμευσης των υπαλλήλων τους. Κάνουν τεστ, τους βάζουν να συμπληρώνουν ερωτηματολόγια. Γιατί όλο αυτό; Απλούστατα γιατί η εκπαίδευση στις σοβαρές εταιρείες απαιτεί πολλούς πόρους και κοστίζει τεράστια ποσά, οπότε και δεν θέλουν να χάνουν το προσωπικό τους όταν αυτό θα πρέπει να αρχίσει να αποδίδει τα μέγιστα.  Για να αυξήσετε λοιπόν την δέσμευση, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα βήματα:

Εκπαιδεύστε τα σωστά
Δώστε στους υπαλλήλους σας κατάλληλη επαγγελματική κατάρτιση για να τους βοηθήσετε να είναι πιο σίγουροι στη δουλειά τους. Οι εργαζόμενοι αποδίδουν περισσότερο όταν κατανοούν πλήρως τους ρόλους τους και την επαγγελματική τους θέση. Η κατανόηση των ευθυνών εργασίας έχει ως αποτέλεσμα υψηλότερα επίπεδα απόδοσης και δέσμευσης στον οργανισμό σας.

Βοηθήστε τους να αναπτύξουν τις ικανότητές τους
Η ανάπτυξη των ανθρώπων σας είναι σημαντική για την επιτυχία σας ως διευθυντικό στέλεχος. Οι ευκαιρίες ανάπτυξης που παρουσιάζονται μέσα στην εταιρεία δημιουργούν δέσμευση και προσήλωση στην επιτυχία. Οι εργαζόμενοι που αναπτύσσουν τις δεξιότητές τους μέσα από προγράμματα κατάρτισης είναι πιο πιθανό να παραμείνουν σε μια επιχείρηση.

Δώστε τους αναγνώριση
Βεβαιωθείτε ότι αναγνωρίζετε τα επιτεύγματα τους. Ένα «ευχαριστώ» ή μια φράση που λέει «ωραία δουλειά έκανες» μπορεί να μην είναι απαραίτητη αλλά κάνει τον φιλότιμο υπάλληλο να πετάξει στα σύννεφα. Φροντίστε να επισημάνετε την "καλή δουλειά" ενός εργαζομένου σε μια συνάντηση ή σε ένα meeting με τους υπόλοιπους συναδέλφους του. Κάνετε την αναγνώριση σας ορατή σε όλους στο τμήμα, σε όλη την ομάδα του F&B ή και σε όλη την εταιρεία, ώστε να δώσετε επιβεβαίωση στον καλό υπάλληλο αλλά και να δημιουργήσετε άμιλλα, ώστε κι άλλοι να προσπαθήσουν να κάνουν επιτεύγματα.

Συνεργαστείτε μαζί τους
Η ομαδική εργασία αυξάνει την εμπιστοσύνη μεταξύ διευθυντών και εργαζομένων. Όταν οι εργαζόμενοι αισθάνονται ότι είναι μέρος μιας ομάδας στην εταιρεία τους, επενδύουν χρόνο και ενέργεια στην εργασία τους. Όταν οι συνεργάτες εμπιστεύονται ο ένας τον άλλον, είναι πιο πιθανό να θελήσουν να προοδεύσουν μέσα από τη δουλειά τους  και ταυτόχρονα γίνεται  λιγότερο πιθανό να φύγουν.

Διευκρινίστε τους στόχους σας
Ο ρόλος σας ως διευθυντής είναι να υποστηρίξετε, να εμπνεύσετε και να προπονήσετε τους υπαλλήλους σας για να τους φέρετε σε υψηλότερα επίπεδα απόδοσης. Προπονήστε τους υπαλλήλους σας ώστε να καταλάβουν τις ευθύνες τους.  Βεβαιωθείτε ότι κατανοούν τις προσδοκίες σας και έχουν λάβει τα απαραίτητα εφόδια για να τις υλοποιήσουν. Οι διευθυντές που παρέχουν τακτική καθοδήγηση αυξάνουν τη συνολική δέσμευση των υπαλλήλων τους.

Κρατήστε τους εστιασμένους στον πελάτη κι όχι σε εσάς
Συζητήστε με την ομάδα σας εξηγώντας τους ξεκάθαρα, τι χρειάζεται να κάνουν για να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελατών. Βεβαιωθείτε ότι η ομάδα σας κατανοεί απόλυτα τι πρέπει να κάνει και τι πρέπει να λάβουν οι πελάτες. Αν δεν το κάνει, συνεχίστε να  επαναλαμβάνετε ό,τι χρειάζεται να γίνει για να αποκτήσουν υψηλότερα αποτελέσματα.

Συζητήστε τα αποτελέσματα του τμήματος
Ως διευθυντής, είναι σημαντικό να κάνετε έρευνες και να μοιραστείτε τα αποτελέσματα της έρευνας με τους υπαλλήλους σας. Στη βιομηχανία των ξενοδοχείων είναι πιο πιθανό να λάβετε αξιολογήσεις σας με εσωτερικά ερωτηματολόγια ή με αξιολογήσεις μέσω διαδικτύου από ιστότοπους όπως το TripAdvisor ή το Holiday Check. Ανακαλύψτε τα κύρια σημεία από τις κριτικές, συζητήστε τις τάσεις τάσεις που διαμορφώνονται και μοιραστείτε το πώς αισθάνεστε σχετικά με τα αποτελέσματα είτε είναι καλά είτε όχι. Ζητήστε τη συμβολή τους και τις προτάσεις τους για πιθανή βελτίωση. Συζητήστε τυχόν εμπόδια στη βελτίωση και πώς η ομάδα ή η Διοίκηση μπορεί να ενεργήσει για να αφαιρέσει αυτά τα εμπόδια. Συλλογικά απομονώστε τα θέματα για να εργαστείτε και να δημιουργήσετε μαζί σχέδια δράσης τα οποία θα αφορούν την επίλυση κάθε ενός προβλήματος ξεχωριστά.

Η δέσμευση των εργαζομένων είναι μια επένδυση που κάνουμε σήμερα για την απόκτηση του προνομίου της μελλοντικής  παραγωγικότητας και  απόδοσης του οργανισμού μας.
IAN HUTCHINSON
Previous Post Next Post

Τοποθέτηση προϊόντος